Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

نشست خبری مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه(مترو) با موضوع افتتاح ۹ کیلومتر از بخش جنوبی خط شش مترو، با حضور مدیریت عامل این شرکت در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، علی امام با اشاره به انتشار اوراق مشارکت در آخرین روز کاری سال گذشته به منظور تکمیل و ساخت خطوط مترو خط شش و هفت، اظهار کرد: در این طرح اجازه انتشار  هزار و 390 میلیارد اوراق مشارکت صادر شد که از این مقدار ۸۹۰ میلیارد  به خطوط ۶ و ۷ و 390 میلیارد نیز تنها به تکمیل خط ۶ اختصاص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان این نکته که ظرف یک دو ماه پیش‌رو کارهای اجرایی تحقق اوراق مشارکت، انجام خواهد شد، گفت: خبر خوش دیگر این‌که بودجه ساخت مترو در بودجه ۹۸ کل کشور نیز افزایش داشته و این رقم به ۸۰۰۰ میلیارد رسیده است.

امام با تأکید بر اهتمام به تکمیل خطوط مترو، افزود: در سال جاری با تکمیل تجهیزات آخرین ایستگاه از خط ۳مترو (اقدسیه)، پرونده این خط از خطوط مترو تهران بسته خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح سه ایستگاه از ایستگاه‌های مترو خط ۶ با حضور رئیس‌جمهور و شهردار تهران و اعضای شورای شهر در روز ۱۸ فروردین، ابراز داشت: امید می‌رود خبرهای خوبی در بخش مترو در سال جدید برای مردم داشته باشیم.

ایستگاه بعثت، امام‌حسین و میدان شهدا فردا افتتاح خواهند شد.

در حال تکمیل ...

اکرم فیض آبادی خبرنگار

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ساخت مترو افتتاح مترو علی امام انتشار اوراق مشارکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۸۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم

ورزشکاران و اهالی روستای گوروی در شهرستان بشاگرد از تجهیز نشدن زمین ورزشی روستا به چمن مصنوعی، به وسیله اداره کل و رزش و جوانان استان گلایه دارند.

به گفته شهروند خبرنگار، ساخت این زمین ورزشی از سال ۹۶ به صورت مشارکتی آغاز شد و با وجود تکمیل آن، هنوز چمن مصنوعی ندارد.

رئیس اداره فنی و نظارت بر اماکن ورزشی هرمزگان علت تکمیل نشدن این طرح را مصوب نشدن بودجه در چند سال گذشته عنوان کرده و گفت: خوشبختانه سال گذشته بودجه تکمیل این طرح مصوب شده و اکنون در مرحله عقد قرارداد است.

مسیحی افزود: پس از عقد قرارداد نهایت تا ۲ ماه آینده، چمن مصنوعی خریداری و نصب می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • نخستین کارخانه مشترک میان مصر و آلستوم فرانسه
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • چرا انتشار اوراق رهنی مسکن در ایران گره گشا نبود؟