Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز- ایرنا- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: کارشناسان این مرکز از 25 اسفند ماه 95 تا پایان روز 16 فروردین امسال به 6 هزار و 941مأموریت تصادفی و غیرتصادفی اعزام شدند.

دکتر فرزاد رحمانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد 5 هزار و 926 ماموریت غیر تصادفی و یک هزار و 15 ماموریت تصادفی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: از مجموع مأموریت‌های مربوط به تصادفات و حوادث ترافیکی 633 مورد تصادف شهری و 347 مورد از مأموریت‌ها نیز برای پوشش تصادفات جاده‌ای بوده است.
دکتر رحمانی اظهار داشت: در این ایام یک هزار و 90 مصدوم تصادفی توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل و 118 مصدوم به صورت سرپایی درمان شدند و مرگ 21 نفر از مصدومان نیز توسط اورژانس در محل تایید شد.
وی با اشاره به مأموریت‌های غیرتصادفی اورژانس آذربایجان شرقی در طرح امداد نوروزی گفت: در این مدت به 357 بیمار قلبی، 60 بیمار سکته مغزی، 226 بیمار تنفسی و 95 مورد گازگرفتگی ناشی از مونواکسید کربن توسط کارشناسان اورژانس امداد رسانی شد.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون یک هزار و 136 نفر به ایستگاه های سلامت نوروزی اورژانس واقع در محورهای مواصلاتی استان مراجعه و خدمات درمانی دریافت کرده‌اند.
6120/518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي اورژانس امداد و نجات آذربايجان شرقي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۱۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی از بازداشت هفت نفر از اراذل و اوباش که در منطقه رواسان تبریز با اقدامات هنجارشکنانه به تعدادی از خودروهای شهروندان خسارت وارد کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ هاشم شعفی در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی براینکه تعدادی اراذل و اوباش در منطقه رواسان با استفاده از قمه و قداره و اقدامات هنجارشکنانه باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده و به تعدادی از خودروهای شهروندان خسارت وارد کرده‌اند، بلافاصله شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اشراف اطلاعاتی و در عملیات غافلگیرانه تعداد هفت نفر از این افراد را دستگیر و شناسایی کرده و دستگیری سایر همدستان این متهمان را در دستور کار قرار دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس آذربایجان شرقی، وی با تاکید براینکه آرامش و امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: افرادی که بخواهند با هیبت پوشالی، امنیت عمومی مردم را به مخاطره بیاندازند با برخورد شدید پلیس مواجه خواهند شد.

وی از شهروندانی که توسط این افراد خسارت دیده اند؛ درخواست کرد تا برای شکایت و مطالبه خسارت از افراد دستگیر شده به پلیس امنیت عمومی استان مراجعه کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد