Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@06:06:37 GMT

بخشدار قصران: مدیر مخابرات زمان بحران در دسترس نبود

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۲۵۷۹

بخشدار قصران: مدیر مخابرات زمان بحران در دسترس نبود

رئیس اداره مخابرات بخش رودبارقصران گرچه در گفت وگوی روز شنبه با خبرنگار ایرنا می گوید که هفته گذشته در منطقه حضور داشته اما «مجید صبائی» بخشدار رودبارقصران تاکید دارد که وی نه تنها در منطقه حضور نداشته بلکه دسترسی به وی نیز امکان پذیر نبوده است.
وی تصریح کرد: در شرایطی که برخی خدمات آب، برق، گاز و نیز راههای دسترسی دچار آسیب و حتی همه امکانات ارتباطی ثابت و سیار بیش از 24 ساعت قطع شده بود هم دسترسی به رئیس مخابرات منطقه میسر نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، ارتباط مخابراتی تلفن همراه و ثابت در برخی از مناطق رودبار قصران از عصر روز چهارشنبه هفته گذشته قطع و بامداد جمعه با حضور نیروهای کمکی از تهران وصل شد.
بخشدار رودبارقصران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ادامه داد: غیبت رئیس اداره مخابرات این بخش در زمان وقوع بحران در بخش بسادگی قابل اثبات است.
وی افزود: مشکل قطع ارتباط مخابراتی تلفن همراه و ثابت رودبار قصران با حضور مدیرکل منطقه 2 تهران (مخابرات بخش زیر نظر منطقه 2 فعالیت دارد) و نیروهای خدماتی اعزامی از تهران مرتفع شد و مسئولان بخشداری تا روز گذشته (جمعه) به رئیس اداره مخابرات رودبار قصران دسترسی نداشتند.
صبائی افزود: مدیران مستقر در بخش وظیفه دارند پیش از مرخصی و حضور نداشتن در منطقه غیبت خود را به بخشداری اطلاع دهند اما مدیر مذکور در تعطیلات نوروزی به این مساله هم توجهی نداشت.
وی با بیان اینکه با مدیرانی که در بارندگی ها و شرایط بحرانی اخیر، منطقه و محل خدمت خود را ترک کردند با جدیت برخورد می شود گفت: با وجود اینکه پیش از بحران و بروز این حوادث بارها از مراجع مختلف بر لغو مرخصی ها و حضور مستمر و موثر مدیران و تمامی نیروهای دستگاه های اجرایی، خدماتی و امدادی تاکید شده بود برخی مدیران به این مساله توجه نداشتند.
بخش رودبار قصران متشکل از شهرهای اوشان، فشم، میگون و شمشک از توابع شهرستان شمیرانات با آب و هوایی کوهستانی در دامنه های البرز و مجاورت رودخانه جاجرود یکی از مناطق گردشگری قابل توجه استان تهران به شمار می آید.
این بخش با حوادث طبیعی بسیاری اعم از بارش های شدید برف و باران، ریزش کوه و بهمن، رانش زمین، سیلاب و آب گرفتگی و ... نیز مواجه است که شرایط منطقه را حساس و بحرانی می کند.
ورود سامانه بارشی شدید به شهرستان شمیرانات بویژه بخش رودبار قصران در دوشنبه اخیر منجر به طغیان رودخانه جاجرود و سیلاب، آب گرفتگی برخی منازل و تخریب بعضی پل ها و معابر، نشست راه ها، ریزش کوه و انسداد تعدادی از جاده ها همچنین قطعی موقت برق، گاز و تلفن شد.
این حوادث خسارت جانی به همراه نداشت اما بنابر آمار مسئولان شهرستان به زیرساخت های منطقه آسیب جدی وارد کرد.
تهرام/9897/ 1008
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان تهران دستگاه های اجرایی زمین گاز مخابرات 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۲۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد

مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفای استان یزد، از آماده باش کامل پرسنل و تجهیزات اکیپ‌های مدیریت بحران در این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از آبفا یزد، داود مخلصی اظهار کرد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی و پیش بینی شدت بارش‌ها در برخی شهرستان‌های استان تمامی تجهیزات حوزه آب و فاضلاب، ماشین آلات سنگین و تجهیزات مقابله با بحران برای امدادرسانی در حالت آماده به کار قرار دارند.

وی، افزود: هماهنگی‌های لازم برای آمادگی پیمانکاران بخش خصوصی برای آماده باش پرسنل و امکان بکارگیری تمامی ماشین‌آلات و تجهیزات انجام شده است.

مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب یزد ادامه داد: ارسال پیامک‌های اطلاع رسانی به مشترکین فاضلاب، بازدید از دریچه منهول‌های فاضلاب به منظور جلوگیری از پس زدگی فاضلاب، مدیریت بهره برداری از شبکه و تصفیه خانه فاضلاب به دلیل ورود روان آب‌ها و افزایش دبی تصفیه خانه‌ها، مرمت و آسفالت کانال‌ها و مسیرهای حفاری شده، رصد مستمر وضعیت تأسیسات تأمین، تولید و انتقال آب تا پایان شرایط اضطراری، اعلام سریع گزارش هرگونه حادثه احتمالی از جمله اقدامات برنامه‌ریزی شده شرکت آب و فاضلاب برای پیشگیری و پاسخگویی به شرایط اضطراری است.

مخلصی خاطرنشان کرد: در جلسات مدیریت بحران مقرر شد با توجه به احتمال وقوع روان‌آب در سطح شهر یزد و سیلاب در رودخانه‌های فصلی، در صورت وارد آمدن آسیب به شبکه و تأسیسات آب و فاضلاب نسبت به اعزام تیم عملیاتی واکنش سریع برای رفع حادثه با قید فوریت اقدام شود.

کد خبر 747616

دیگر خبرها

  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران
  • وقوع سیل در روستای پشوئیه شهداد + فیلم
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • برای احیای خاک آلوده به پلاستیک، ۵۰۰ سال زمان لازم است
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی