Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از آغاز به کار ۱۵۰ واحد تولیدی در فاز ۱ و ۲ شهرک صنعتی آق قلا خبر داد و گفت: امروز تمام واحدها تولید را آغاز کرده‌اند و امیدواریم فاز سوم هم نسبت به خساراتی که وارد شده است، به مرور وارد مدار شود.

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، حسینقلی قوانلو با اعلام این خبر گفت: چهار شهرستان استان گلستان گرفتار سیل شدند که خوشبختانه سه شهرستان در اقدامات اولیه و با توجه به اطلاع‌رسانی هایی که از قبل انجام شده بود، از لحاظ صنعتی خسارت چندانی ندیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما شهرستان آق قلا که بزرگترین شهرک صنعتی ما در آن قرار دارد، دچار آسیب فراوانی شد.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی آق قلا ۲۱۵ واحد تولیدی و ۱۸۵ واحد تولیدی فعال داشت، افزود: هر سه فاز این شهرک درگیر سیل و از دوم فروردین دچار آبگرفتگی شد. از چهارم فروردین به ترتیب ورودی آب به فازهای یک و دو را قطع کردیم و ششم فروردین این دو فاز به طور کامل خشک شدند. پس از تأیید ایمنی، برق‌ها را وصل کردیم و تقریباً تا دهم برق تمام واحدهای فاز یک و دو وصل شد. آب این دو فاز هم سیزدهم فروردین وصل شد. زمانیکه برق‌ها وصل شد، واحدهایی که نیاز به آب نداشتند، شروع به کار کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با بیان اینکه جلوگیری از ورود آب به فاز سه را از سیزدهم فروردین آغاز کرده‌ایم، اظهار کرد: این فاز خسارت بسیاری دیده و حجم آب ورودی به آن بسیار زیاد است. امیدواریم با اقداماتی که تاکنون انجام شده است تا دو روز آینده ورود آب به این فاز قطع شود. اگر بتوانیم تا دو روز آینده ورود آب به فاز ۳ را قطع کنیم تا ۵ روز آینده این فاز هم خشک می‌شود. ۳۵ واحد فعال در این فاز داشتیم که البته با خشک شدن آن هم به دلیل خسارتی که وارده شده، تمام واحدها نمی‌توانند به چرخه تولید بازگردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرک صنعتی آق قلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۴۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: این شهرک مسکونی در زمینی به مساحت بیش از ۱۸ هکتار در بولوار شهید رجایی بندرعباس ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی
مجتبی قهرمانی افزود: در شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان هزار و سیصد و چهل واحد مسکونی ساخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • کمبود ۱۲ هزار نفری نیروی کار د‌ر واحد‌های تولیدی و صنعتی قم
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • تولیدات خوزستان در نمایشگاه اکسپو مورد توجه فعالان اقتصادی
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود