Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@09:36:58 GMT

دختربچه "زهکی" قربانی آتش سوزی

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۴۱۳۴

دختربچه 'زهکی' قربانی آتش سوزی

سرگرد مهدی غلامی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زهک در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان، گفت:   یک فقره مرگ مشکوک در بیمارستان سید الشهدا (ع) شهر زهک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

وی افزود: در بررسی‌های ماموران کلانتری ۱۲ در محل حادثه مشخص شد دختربچه‌ای هشت ساله به نام "طیبه" ساکن روستای "ملاقاسم" پس از جمع آوری زباله‌های منزل مادر بزرگش هنگام آتش زدن آن‌ها در داخل حیاط مقداری بنزین برروی لباس هایش ریخته و گرفتار آتش می‌شود که پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده به علت سوختگی شدید فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زهک با ابراز تاسف از این حادثه دلخراش از خانواده‌ها خواست همواره مراقب فرزندان خود باشند تا شاهد چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

انتهای پیام/گ

دختربچه زهکی جان باخت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق احشام در دام پلیس نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع سرقت احشام در شهرستان نکا، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات غافلگیرانه وی رادستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: متهم که در خرید و فروش دام زنده اشتغال دارد در تحقیقات پلیس به سرقت احشام در این شهرستان نیز اعتراف کرد.

سرهنگ عزیزی در خاتمه با بیان این که تحقیقات پلیسی در این ارتباط همچنان ادامه دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • تاکید جانشین فراجا بر بازرسی همیشگی از ۷ شاخص در انتظامی کشور