Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@22:21:40 GMT

نمایش فیلم‌های روز در اردوگاه سیل‌زدگان خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۵۲۴۳

نمایش فیلم‌های روز در اردوگاه سیل‌زدگان خوزستان

رئیس انجمن سینمای جوانان خوزستان از نمایش فیلم‌های روز توسط واحد سینماسیار این انجمن در اردوگاه سیل‌زدگان خوزستان خبر داد.

حمید آل‌حمودی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر گفت: این برنامه با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و حمایت معاونت جوانان هلال احمر خوزستان، با هدف تقویت عاطفی و روحیه بخشی به سیل زدگان خوزستان در اردوگاه‌های اسکان سیل زدگان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سینما سیارانجمن با پخش فیلم ماه پیشونی ۲ در کمپ اسکان منطقه الهایی برای حدود ۱۵۰ نفر از کودکان و نوجوانان سیل‌زده کار خود را آغاز کرد که با یاری خدا این سلسه برنامه‌های اکران با استقبال خانواده‌های ساکن در کمپ‌ها مواجه شد.

او ادامه داد: برنامه پخش فیلم‌های سینما سیار که حداقل ارزش مالی هر نوبت پخش این فیلم‌ها حدود سه میلیون تومان است با هماهنگی مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران و مساعدت تهیه‌کنندگان فیلم‌های روی پرده سینماهای کشور به صورت کاملاً رایگان ممکن شده است.

آل‌حمودی گفت: ضمناً از خلال همکاری با ستاد مردمی حمایت از سیل‌زدگان، برنامه‌های جنبی همچون استنداپ کمدی عربی، مسابقات چیستان، نقاشی و خاطره‌نویسی و اهدای جوایز به شرکت‌کنندگان در مناطق بامدژ و شعیبیه و دارخوین نیز برگزار شد.

رئیس انجمن سینمای جوانان خوزستان تاکید کرد: سیل‌زدگان در خوزستان و بقیه نقاط کشور علاوه بر لزوم کمک‌های مادی و جبران خسارت‌های آنان نیاز به روحیه و امید به آینده برای پذیرش و بازیابی خود در این سیل ویرانگر هستند. بی‌شک با اجرای چنین برنامه‌های همسو با سایر نهادها دولتی و مؤسسات مردمی، می‌توانیم سهمی در نهادینه‌سازی روحیه همیاری و تقویت روشن‌بینی جمعی داشته باشیم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل خوزستان منطقه خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۵۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت

محمد حمیدی مقدم، مدیر مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی گفت: هنرمندان می‌توانند طرح‌های خود را با راهبرد‌های جدید و موضوعات مختلفی که در سامانه مطرح کردیم ارسال کنند که با توجه به وعده وزیر فرهنگ که در جشنواره حقیقت مطرح کردند، در فضای تولید به لحاظ افزایش بودجه و تعداد تولید شاهد افزایش چشمگیر خواهیم بود.

حمیدی مقدم بیان‌کرد: بعد از جشنواره هفدهم حقیقت نقطه عطفی در میزان ارتباط مستند‌های جدید مرکز با مخاطبان به وجود آمد.

مدیر مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی اظهار داشت: ما شاهد یک رشد و افزایش نمایش فیلم‌های مستند در فضای پلتفرمی و هنرتجربه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این روز‌ها فیلم مستند بلندی در پلتفرم‌های مختلف در حال نمایش است و فضایی به وجود آمده است که مستند‌ها به صورت قاطعانه و با حق خودشان به عنوان بخشی از سبد فرهنگی مردم وارد پلتفرم‌ها می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت
  • افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای جوانان» از تولید فیلم‌ کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوانان از فیلم‌کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • افزایش سقف حمایت از تولید فیلم‌کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد