Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@04:15:20 GMT

۲۰ درصد باغات اهر به دلیل کم‌آبی خشک شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۰۱۶۵

۲۰ درصد باغات اهر به دلیل کم‌آبی خشک شد

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس بابیان اینکه سال گذشته ۲۰ درصد باغات شهرستان اهر به دلیل کم‌آبی خشک شد گفت: کشاورزان اهری امسال کم‌آبی را مدیریت کنند. ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهر، بیت‌الله عبدالهی در جمع مردم اهر بابیان این‌که بسیار خرسندم از اینکه در دوران نمایندگی‌ام ارتباطم را همانند برخی نمایندگان با مردم قطع نکرده‌ام، اظهار داشت: بنده مدعی‌ام توانستم از تریبون مجلس شورای اسلامی مطالبات مردم را پیگیری و گوش‌زد کنم و معتقدم استان آذربایجان شرقی در شاخص‌های توسعه عقب‌ماندگی دارد این در حالی است که مردم استان بیشترین مالیات را پرداختند ولی کم‌ترین توجه به آنها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنده معتقدم نباید نمایندگان مجلس عامل فساد در جامعه باشند و البته بایستی منشا درستی و صداقت باشند و اگر نمایندگان عامل فساد در جامعه باشند نتیجه مشخص است که جامعه‌مان به بی‌راهه کشیده می‌شود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با ذکر اینکه مقابله با فساد اقتصادی نیازمند عزم جدی در کشور است، ادامه داد: اگر بخواهیم این فساد اقتصادی که در کشور پا گرفته و حق و حقوق مردم را زیر پا می‌گذارد ریشه‌کن کنیم بایستی در ابتدا مبارزه با فساد از قوای سه‌گانه آغاز شود و وقتی که مدیر یا مسئولی مرتکب فساد می‌شود دیگر نباید انتظار داشت آن مدیر دایه‌دار مبارزه با فساد شود.

پزشکیان: مجلس و دولت نمی‌توانند به تنهایی آسیب‌های سیل را جبران کننددولت برای پرداخت بدهی شهرداری اهر در زلزله ارسباران مدام بهانه تراشی می‌کندواگذاری مدیریت شهری به بخش خصوصی هزینه‌های مدیریت شهری را کاهش می‌دهدتبریز| تقی زاده‌های جدید به دنبال بزک کردن آمریکا و اروپا هستندفرآیند طرح‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد تبریز مکانیزه‌ می‌شود

عبدالهی تصریح کرد: هیچ یک از مسئولان کشور معصوم نیستند و به عبارتی در همگان زمینه ارتکاب فساد وجود دارد ولی باید همه آن‌هایی که مسئولیت قبول کرده‌اند وسوسه پول و قدرت نشوند، بنده نیز به عنوان نماینده‌ای از مجلس شورای اسلامی مدعی‌ام که از شروع دوران نمایندگی‌ام به احدی دروغ نگفته‌ام.

وی ابراز داشت: من شبانه‌روز پیگیر مسائل و مشکلات مردم اهر و هریس هستم و تا به حال موردی نبوده که از مردم بشنوم و نسبت به آن بی‌تفاوت باشم لذا انتظاری که دارم این است که به عملکرد من در این مدت کمتر از دو سال منصفانه نگاه شود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با انتقاد از بروز ایرادات فنی در آسفالت قسمتی از بزرگراه اهر-تبریز مابین گردنه‌ی گویجه‌بئل و ینگجه گفت: راه و شهرسازی باید پیگیر این موضوع باشد که چرا مشکلات اساسی در آسفالت بخشی از بزرگراه اهر-تبریز مابین گردنه‌ی گویجه‌بئل و ینگجه به وجود آمد.

عبدالهی بابیان اینکه دلیل پیگیری مضاعف جهت تکمیل بزرگراه اهر-تبریز؛ خواست و مطالبه‌ی اقشار مختلف مردم شهرستان‌های هریس و اهر است، گفت: این بزرگراه می‌بایست سال‌ها پیش تکمیل می‌شد اما نشد! ظرفیت تردد در جاده اهر-تبریز روزانه 8 هزار دستگاه است ولی به لحاظ شرایط و موقعیت‌اش روزانه بیش از 30 هزار دستگاه خودرو در این جاده تردد می‌کنند از این‌رو اهمیت تکمیل بزرگراه مهم و ضروری است.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اهمیت حمایت از تولید و تلاش برای رونق تولید در کشور با هدف اشتغال یادآور شد: بنده از هیچ تلاشی برای رونق تولید در اهر و هریس و حمایت از تولیدکنندگان دریغ نکرده‌ام چون معتقدم با تمامی اهداف‌مان در راستای زمینه‌سازی برای ایجاد اشتغال باشد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس خاطرنشان کرد: مطلقاً به دنبال منافع شخصی افراد در حمایت از سرمایه‌گذاران نبوده و نیستم چراکه بیشتر علاقه‌مندم بتوانم برای مردم و تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران اهر و هریس در جهت توسعه گره از مشکلات‌شان بگشایم.

عبدالهی با اشاره به اینکه سال گذشته 20 درصد باغات شهرستان اهر به دلیل کم‌آبی خشک شد، گفت: متاسفانه امسال علی‌رغم افزایش بارندگی‌ها، ورودی آب به مخزن سد ستارخان قابل توجه نبوده است لذا باید کشاورزان برای مدیریت منابع آب برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشند.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۰۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت

نماینده تبریز در مجلس گفت: در جامعه این‌گونه بحث می‌شود که چون آقای صدیقی بخشی از قوه قضائیه است در مورد ایشان دست به عصا راه می‌روند، حال موضوع نیت آقای صدیقی باید در یک محکمه قانونی مورد رسیدگی قرار بگیرد و برای مردم توضیح داده شود موضوع چه بوده است.    احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی، درباره اینکه در ماجرای مطرح شده پیرامون یکی از ائمه جمعه چرا نمایندگان مجلس و یا دستگاه قضا ورود پیدا نکردند، گفت: خود آقای صدیقی با عذرخواهی که انجام دادند پذیرفتند خطایی صورت پذیرفته است که البته اگر با نگاه حقوقی به موضوع نگاه کنیم جرمی واقع شده است که عناصر سه گانه تشکیل دهنده جرم باید مورد بررسی قرار گیرد.   این نماینده مجلس در گفتگو با ایلنا ادامه داد: در بررسی یک فعلی که صورت گرفته که الان شائبه مجرمانه بودن آن وجود دارد عنصر قانونی که دخل و تصرف در اموال عمومی است که موجود است، در مورد عنصر مادی که فعل صورت گرفته است یعنی انتقال مال انجام شده است، تنها موضوعی که باید مورد بررسی قرار گیرد عنصر معنوی یا همان نیت است که آیا نیت مجرمانه وجود داشته است یا خیر که این هم توسط مرجع صالحه قضایی باید رسیدگی شود.   وی خاطرنشان کرد: در جامعه این‌گونه بحث می‌شود که چون آقای صدیقی بخشی از قوه قضائیه است در مورد ایشان دست به عصا راه می‌روند، حال موضوع نیت آقای صدیقی باید در یک محکمه قانونی مورد رسیدگی قرار بگیرد و برای مردم توضیح داده شود موضوع چه بوده است.   علیرضابیگی تاکید کرد: تنها هم این نیست موضوعات دیگری که مطرح است موضوع تزلزل اعتماد مردم را نسبت به مسئولین و به طور خاص نهاد نماز جمعه و ستاد امربه معروف و نهی از منکر فراهم کرده است که حتما در دفاع از جایگاه این نهادها باید رسیدگی دقیق صورت گیرد و به مردم پاسخ داده شود و تا زمانی که نسبت به ایشان این شایعات مترتب است نباید اصرار به تثبیت ایشان باشد و نباید اصرار بر این باشد که افراد از جایگاه‌های قانونی که دارند برای اثبات خودشان استفاده کنند.   وی ادامه داد: متاسفانه این حرکت‌ها، رفتارها و اقدامات انجام می‌گیرد و این‌ها به اعتماد مردم به طور خاص به نهاد دین (حال قوه قضائیه یک طرف) لطمات وارد می‌کند. ما به اندازه کافی تزلزل اعتماد را در جامعه داریم که این هم مزید بر علت می‌شود. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۱۲ سوال جدی درباره پرونده کاظم صدیقی ون‌ها و زن‌ها ؛ گشت ارشاد مدیران و صدیقی/ تقصیر آقای رئیسی نیست! نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند

دیگر خبرها

  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد