Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-02@02:31:26 GMT

درخواست منصوریان از ایرانیان مقیم دوبی

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۱۱۰۲

ساعت 24- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن از ایرانیان مقیم دوبی درخواست کرد تا برای حمایت از این تیم فردا (دوشنبه) به ورزشگاه بیایند.

به گزارش باشگاه ذوب آهن، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با الوصل امارات اظهار داشت: بازی بسیار سختی مقابل الوصل داریم. خوشحالیم که شرایط خوبی داریم. برای گرفتن سه امتیاز می‌جنگیم و به مرحله بعدی صعود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد این که الوصل ۵ گل از الزورا دریافت کرده است، گفت: بازی‌های تیم الوصل را دیدم تیم خوبی است. مسیر الوصل با تیم ما متفاوت است این تیم اماراتی تیمی با کیفیتی است و در این مسابقه میزبان است و در خانه‌اش به میدان می‌رود.

منصوریان در مورد این که تیمش در گروه سختی قرار دارد، گفت: ۶ مسابقه سخت داریم و الوصل تیم قدرتمندی است. النصر صدرنشین عربستان است. الزورا سرشار از انگیزه است و الوصل هم تیم قدرتمندی است و تیم عربستانی هم تیم خوبی است و گروه سختی داریم.

منصوریان در مورد مصدومان تیمش گفت: عباسی و خلعتبری مصدومان تیم ما هستند که فردا غایب هستند.

سرمربی ذوب آهن در مورد بازی در ورزشگاه الوصل امارات اظهار داشت: ایرانی‌های زیادی در دوبی و سایر شهرهای امارات حضور دارند و همواره از تیم‌های ایرانی حمایت کرده‌اند و از ایرانی‌های حاضر در این کشور دعوت می‌کنم که فردا برای دیدن بازی ما به ورزشگاه بیایند و کنار ما باشند. آنها در دیدار با النصر هم کمک شایانی به ما کردند.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: منصوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۱۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداری که بازیکنان از او درخواست سلفی دارند!

به گزارش “ورزش سه”، نامش عرفان‌‌ است؛ هوادار وفادار شمس‌آذر که هر هفته برای حمایت از سبزپوشان و تماشای مسابقات این تیم به استادیوم می‌آید و البته با استقبال بازیکنان روبه‌رو می‌شود. خودش فوتبال بازی می‌کند و کاپیتان تیم سندروم دان قزوین است؛ هوادار پر و پا قرص شمس‌آذر که آرزوی بازی در این تیم را دارد اما اجباراً به گرفتن سلفی با بازیکنان بسنده می‌کند.

امشب هواداران شمس‌آذر به دلیل محرومیت انضباطی از حمایت تیم‌شان محروم بودند اما عرفان باز هم خودش را به استادیوم سردار آزادگان رساند و با استقبال این تیم، به‌عنوان مهمان ویژه نظاره‌گر پیروزی دراماتیک تیم محبوبش بود.

عرفان به رسم همیشه بعد از بازی با استقبال بازیکنان به رختکن وارد شد؛ امیرمحمد نسایی، شماره هفت خوش‌تکنیک شمس‌آذر از عرفان درخواست سلفی کرد و صادق آلبوصبیح، دیگر ستاره قزوینی‌ها هم برای گرفتن این سلفی کنار آن‌ها ایستاد. این عکس، نه به درخواست عرفان، بلکه با اشتیاق بازیکنان شمس‌آذر ثبت شده است. «عرفان را دوست داریم، وقتی او از ما تقاضای عکس ندارد، خودمان دوست داریم کنار او باشیم و با گرفتن عکس، شادی‌مان را با او تقسیم کنیم»

دیگر خبرها

  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • اتحاد کلبا قدر گل قایدی را ندانست
  • هواداری که بازیکنان از او درخواست سلفی دارند!
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • ارتش تک‌نفره قایدی برای صعود به فینال کافی نبود
  • اتحاد کلباء با وجود گل قایدی، مغلوب الوصل شد
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • خبر جدید معاون رئیسی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • فرش، سفیر فرهنگی ایرانیان در دنیا/ هنرمندانی که رج به رج عشق می‌بافند