Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@22:57:39 GMT

دستگیری عده‌ای حاشیه‌ساز در سیل اخیر گلستان

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۱۹۹۷

رکنا: فرمانده انتظامی گلستان گفت:عده‌ای در روزهای نخست حادثه می‌خواستند موضوعات مرتبط با سیل را قومیتی و مذهبی مطرح کنند اما با اطلاع رسانی‌های بموقع و اقدامات مسئولان این شرایط کنترل و تعدادی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

سردار علی‌اکبر جاویدان در نخستین جلسه شورای اداری استان اظهارداشت: در سیل اخیر صحنه‌هایی دیدیم که شبیه آن در دوران دفاع مقدس رخ داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت همه نیروهای مسلح و گروه‌های مردمی برای کمک به سیل‌زدگان در منطقه حضور داشتند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی وظیفه تأمین امنیت شهروندان را برعهده دارد، گفت: امنیت یک نیاز ضروری، اساسی و همیشگی است که به ویژه در هنگام بحران و در وضعیت غیرمعمول این نیاز چندین برابر احساس می‌شود.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: اگر نباشد، مدیریت بحران محقق نمی‌شود. برای همین نیروی انتظامی با بکارگیری 6 هزار نفر در استان و بیش از یکهزار و 500 نفر در شهرستان‌های آق‌قلا و گمیشان تأمین امنیت شهروندان را در این ایام به صورت ویژه در دستور کار قرار داده است.

وی گفت: با توجه به آب‌گرفتگی برخی مناطق از جمله آق‌قلا و گمیشان 16 فروند قایق مرزبانی در مناطق سیل‌زده برای کمک به مردم و انجام گشت‌های محله‌محور مستقر شده است.

سردار جاویدان با اشاره به دایر کردن ایستگاه‌های بازرسی موقت با هماهنگی دستگاه قضایی در مناطق سیل‌زده بیان داشت: با همکاری بسیج، گشت‌های محله محور و اقدامات پیشگیرانه در این مناطق در حال انجام است و اجازه نمی‌دهیم که کسی به جان و مال مردم تعرض کند.

وی با اشاره به دستگیری عده‌ای که قصد برهم زدن آرامش استان را داشتند، گفت: ابتدا شیطنت‌هایی شد و ما نیز دستگیری‌هایی داشتیم.عده‌ای در روزهای نخست حادثه می‌خواستند موضوعات مرتبط با سیل را قومیتی و مذهبی مطرح کنند اما با اطلاع رسانی‌های بموقع و اقدامات مسئولان این شرایط کنترل و تعدادی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه مردم یاری بیان داشت: درمانگاه تخصصی نیروی انتظامی در آق قلا با حضور پزشکان متخصص و عمومی راه‌اندازی شده است که تاکنون به 6 هزار و 500 نفر خدمات رسانی شده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث بسیج سیل گلستان امنیت همکاری فیلم عکس ایران سیل جوان جسد فوت تلگرام خودرو زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۱۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۳۰ میلیاردی دستگاه‌های آزمایشگاهی قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۳ دستگاه آزمایشگاهی خارجی قاچاق به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال در بازرسی ماموران پلیس امنیت اقتصادی از یک آزمایشگاه در شهرستان نجف‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: با انجام اقدامات و تحقیقات گسترده میدانی توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی در شهرستان نجف‌آباد مشخص شد فردی در حال ساخت و راه‌اندازی یک شرکت تولیدی مربوط به تجهیزات پزشکی بوده و اقدام به انبار کردن تعدادی دستگاه آزمایشگاهی به‌صورت انبوه کرده است که رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات تخصصی و با شناسایی محل مورد نظر، مأموران انتظامی به همراه کارشناسان سازمان غذا و دارو به آنجا اعزام و طی بازدید و بازرسی به عمل آمده موفق به کشف ۳ دستگاه آزمایشگاهی خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های قاچاق کشف شده برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۱۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: با شناسایی فرد متخلف، اقلام کشف شده تحویل سازمان غذا و دارو و در این خصوص پرونده قضائی تشکیل که در حال رسیدگی است.

کد خبر 751165

دیگر خبرها

  • اقدامات خوبی برای اصلاح فرهنگ ترافیک کرمانشاه صورت گرفته است
  • کشف ۱۳۰ میلیاردی دستگاه‌های آزمایشگاهی قاچاق
  • دستگیری کلاه‌بردار اینترنتی خریدار احشام در کرمانشاه
  • دستگیری ۲۸ عضو شرکت‌های هرمی در شهریار
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • دستگیری ۲۸ عضو یک شرکت هرمی
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • ایجاد ۳۰هزار پارک حاشیه‌ای در مناطق یک، ۴ و ۵ | ۱۰ پارکینگ جدید در تهران ساخته می‌شود
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!