Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-29@07:12:58 GMT

منطقه ويژه بندر اميرآباد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۳۳۹۹

منطقه ويژه بندر اميرآباد

نام شخص حقوقی منطقه ويژه اقتصادی بندر اميرآباد  

کد فراخوان ۳,۱۹۷,۱۸۲ - سه ميليون و صد و نود و هفت هزار و صد و هشتاد و دو   تاریخ آخرین به روز رسانی ۱۸ / ۱ / ۱۳۹۸ - هجدهم فروردين ماه يک هزار و سيصد و نود و هشت   تعداد دفعات بازدید ۶ - شش   نوع انتشار فراخوان   نوع فراخوان آگهی مناقصه   حوزه فعالیت فراخوان
  ساير

  نوع برگزاری يک مرحله ای   واحد پولی برآورد مالی ريال   برآورد مالی 3200000000   نام روزنامه منتشر کننده آگهی روزنامه پيک شمال(استانهای گيلان،‌مازندران وگلستان)   تاریخ درج آگهی در روزنامه ۱۸ / ۱ / ۱۳۹۸ - هجدهم فروردين ماه يک هزار و سيصد و نود و هشت   بين المللی است   احتمال تمديد مهلت دارد   لغو شده   تجدید شده   تاريخ بازگشايی پاکات ۳۱ / ۱ / ۱۳۹۸ - سی و يکم فروردين ماه يک هزار و سيصد و نود و هشت   مهلت ارسال پيشنهاد ۳۱ / ۱ / ۱۳۹۸ - سی و يکم فروردين ماه يک هزار و سيصد و نود و هشت   مهلت دریافت اسناد ۲۱ / ۱ / ۱۳۹۸ - بيست و يکم فروردين ماه يک هزار و سيصد و نود و هشت   تاريخ اعتبار پيشنهاد ۲۸ / ۴ / ۱۳۹۸ - بيست و هشتم تير ماه يک هزار و سيصد و نود و هشت   کشور | استان | شهر جمهوری اسلامی ايران - مازندران - بهشهر   موضوع واگذاری راهبری و تامين نيروی انسانی و بهره برداری از درمانگاه بنادر و دريانوردی و منطقه ويژه .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..   دستگاه مناقصه گزار منطقه ويژه اقتصادی بندر اميرآباد   محل دریافت اسناد بهشهر زاغمرز دبيرخانه مركزی منطقه ويژه اقتصادی بندراميراباد   طبقه بندی موضوعی
  آزمايشگاهي-پزشکي-دارويی
  ساير

  توضيحات  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: منطقه ويژه بندر اميرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۳۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در پی ارزیابی عملکرد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در شاخص های عمرانی، فرهنگی، تصویرسازی، حقوقی، آی تی و منابع انسانی مناطق آزاد اروند و ارس در بین مناطق آزاد حائز کسب مقام برتر شدند.

سهولت کسب کار، جذب سرمایه گذار و دیگر  معیارها، ۳ منطقه ویژه و دو منطقه آزاد توانستند عنوان برتری را به خود اختصاص دهند.

طی نامه حجت اله عبدالملکی دبیرشورایعالی مناطق آزاد به ریاست محترم جمهور و بر اساس امتیازات به دست آمده اروند و ارس بعنوان مناطق سبز انتخاب شده بودند و امروز توسط وزیر کشور رسما مورد تجلیل قرار گرفتند.

 در ادامه این همایش نیز و با توجه به عناوین به دست آمده در حوزه های مختلف، از «علی زارعی» رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان
  • پاداش قبولی سوادآموزان سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ کردستان واریز شد
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج
  • فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج نخبگان
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • روس‌ها متقاضی سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان