Web Analytics Made Easy - Statcounter

مادران ارومیه در قالب پویش انسانیت و با برگزاری یک مراسم گلریزان به یاری کودکان و مادران مناطق سیل‌زده لرستان شتافتند. ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حدود 400 نفر از مادران این شهر با هدف اهدا کمک‌های خود به مادران و کودکان مناطق سیل‌زده استان لرستان یک مراسم گل‌ریزان در سالن شهید رخشاء شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در قالب پویش انسانیت 4 برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که با همکاری امور بانوان فرمانداری ارومیه و با حضور تعدادی از مسئولان این شهر و با شرکت فعالان فرهنگی و رسانه‌ای ارومیه برگزار شد اقلامی شامل شیر خشک، شیشه شیر و کنسرو که پیشتر از سوی اعضای پویش انسانیت در شبکه‌های اجتماعی اعلام نیاز شده بود جمع‌آوری شد.

امسال در دو هفته نخست فرودین‌ماه پویش انسانیت در سلسله برنامه‌های مردمی در چند نوبت اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی به نفع سیل‌زدگان استان‌های گلستان، خوزستان و لرستان کرده و تلاش کرده است در هر کدام از آنها با مشخص کردن اقلامی خاص که بعضاً در چنین رویدادهای جمع‌آوری و ارسال آنها مورد غفلت قرار می‌گیرد را مورد توجه قرار دهد تا این اقلام به سرعت به دست نیازمندان برسد.

کمک‌های فعالان فرهنگی رسانه‌ای ارومیه به سیل‌زدگان لرستان ارسال شدمراکز جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان لرستان در ارومیه دایر شدآغاز فعالیت امدادی حسینیه اعظم ثارالله ارومیه در مناطق سیل زده لرستان

در امدادهای پویش انسانیت نیازهای غذایی و بهداشتی مادران و کودکان مناطق سیل‌زده مورد اولویت در برنامه‌ریزی‌ها قرار گرفته است.

پویش انسانیت در ارومیه در دو سال اخیر با گردهم آمدن جمعی از فعالان رسانه‌ای، فرهنگی و اجتماعی در این شهر آغاز به‌کار کرده است.

انتهای پیام/ح

R41361/P/S6,48/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۴۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس لرزه های ادعای یک نماینده مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /یک ذره انسانیت و شرم داشته باشید /حرمت زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را نشکنید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهرام پارسایی، نماینده مجلس دهم در یادداشتی، با اشاره به اظهارات جنجال برانگیز بانکی پور درباره زنان ترکیه، نوشت؛

وقتی در دفاع از لایحه جنجالی عفاف و ‌ حجاب⁩ ناتوان می شوند، زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را به باد تهمت های ناروا می گیرند. ‏اگر یک ذره سیاست، انسانیت و شرم حالیشان بود، به این راحتی حرمت مردم یک کشور، از هر دین و مذهب و باوری را نمی شکستند!

‏عذرهای بدتر از گناه

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903197

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی و عشایری
  • تجمعات در آمریکا از روی انسانیت و عدالت خواهی است
  • باید همگان در اجرای طرح نور، پلیس را یاری کنند
  • ورود سامانه بارشی جدید به لرستان
  • بکرترین دریاچه لرستان در دل طبیعت (فیلم)
  • پس لرزه های ادعای یک نماینده مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /یک ذره انسانیت و شرم داشته باشید /حرمت زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را نشکنید
  • اجرای تئاتر عروسکی در مناطق کم برخوردار فارس
  • پویش سلامت دهان و دندان در لرستان اجرا می‌شود
  • بارش باران از امشب در لرستان
  • اطلاعیه احتمال قطعی یا افت فشار آب در برخی از مناطق ارومیه