Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@23:15:08 GMT

کیفرخواست پرونده مدیر امور آب منطقه‌ای اردبیل صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۵۹۱۸

رکنا: عتباتی از صدور کیفرخواست پرونده مدیر امور آب منطقه‌ای شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: در حال حاضر این پرونده به صورت ویژه در دستور کار دادگستری است و به زودی دادگاه تشکیل خواهد شد.

به گزارش رکنا، ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از صدور کیفرخواست پرونده مدیر امور آب منطقه‌ای شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: این پرونده با همکاری دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان و اداره کل اطلاعات استان اردبیل تشکیل و پس از تحقیقات کامل و جامع منجر به صدور کیفرخواست و ارسال پرونده به دادگاه کیفری دو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح این خبر گفت: این پرونده در مجموع ۹ متهم داشت که مدیر وقت امور آب منطقه‌ای شهرستان اردبیل با همکاری و مشارکت بعضی از اعضای دفتر و اشخاص عادی دیگر اقدام به دریافت رشوه، جعل پروانه‌های بهره‌برداری آب، افزایش غیرقانونی مجوز برداشت از چاه‎ها، دستکاری در پروانه‎های بهره‌برداری، اختلاس، تبانی در معاملات دولتی تحت تعقیب قرار گرفتند.

دادستان اردبیل با تاکید بر برخورد قاطع و جدی با هرگونه فساد اداری گفت: دادستانی بدون اغماض با هرگونه فساد طبق قانون برخورد می‎کند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث پرونده اردبیل شهرستان آب صدور کیفرخواست فیلم عکس سیل جسد خودرو تلگرام جوان فوت زن پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۵۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سیدمحمد اعتماد اعجازی اظهار کرد: خدمت‌رسانی به واحد‌های صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود و آخرین مهلت صدور مجوز الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه در نظر گرفته شده است.
وی افزود: کلیه واحد‌هایی صنفی که تابه امروز موفق به اخذ مجوز الکترونیکی نشده‌اند، می‌توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز به صورت غیر حضوری و رایگان و دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.
فرماندار شهرستان اردبیل تصریح کرد: در استان اردبیل تا به امروز ۲۱/۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که در این راستا رتبه استان در کشور دهم است.
اعتماد اعجازی گفت: با توجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارائه خدمات اداری به صاحبان کسب وکار‌هایی است که دارای مجوز الکترونیکی بوده و عنوان آنها در بانک اطلاعات کسب وکار کشور ثبت شده باشد.

دیگر خبرها

  • نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد
  • صدور بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی برای جلوگیری از صدور حکم ضدسران تل‌آویو
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی برای جلوگیر از صدور حکم ضدسران تل‌آویو
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • صدور کیفرخواست برای باند جعل اسناد سازمان یافته املاک در قم
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه