Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@05:50:02 GMT

‌حسنی‌ رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۸۶۷۸

‌حسنی‌ رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان شد

دبیر مجمع نمایندگان استان گیلان گفت: محمد صادق حسنی جوریابی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به‌عنوان رئیس جدید مجمع نمایندگان گیلان انتخاب شد. ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

مهدی لطیفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: انتخابات درون گروهی مجمع نمایندگان استان گیلان امروز برگزار شد که به موجب آن محمد صادق حسنی جوریابی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به‌‌عنوان رئیس دوره ششم مجمع انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر مجمع نمایندگان استان گیلان در مورد ضوابط و مقررات برگزاری این انتخابات تصریح کرد: طبق مقررات و اساسنامه مجمع نمایندگان، رئیس دوره‌ای مجمع برای یک دوره شش ماهه توسط نمایندگان مردم استان گیلان در مجلس شورای اسلامی انتخاب و سپس معرفی می‌شود.

وی در مورد روند جلسه امروز مجمع نیز ابراز داشت: در این جلسه ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با ارائه یک گزارش عملکرد به بیان مهمترین اقدامات انجام شده مجمع در زمان تصدی خود به ‌عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان پرداخت.

گیلان| اعطای تسهیلات گران قیمت یکی از موانع تحقق شعار رونق تولید استعضو هیئت رئیسه مجلس: مطالبات معوقه فرهنگیان تا پایان فروردین پرداخت می‌شود‌دفاتر استانی صندوق ذخیره فرهنگیان پاتوق فعالیت‌های حزبی شده است

دبیر مجمع نمایندگان استان گیلان بیان داشت: پس از برگزاری انتخابات و معرفی رئیس جدید مجمع نمایندگان استان گیلان، محمد صادق حسنی نیز درباره مهم‌ترین اهداف پیش‌رو، چشم‌اندازها و برنامه‌های آتی مجمع مطالبی را در قالب گزارش به اطلاع اعضاء رساند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، انتخابات مجمع نمایندگان استان گیلان بر طبق اساسنامه، به ‌صورت دوره‌ شش ماهه انجام می‌شود و نمایندگان با برگزاری انتخابات، نسبت به انتخاب رئیس مجمع اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/ش

R7877/P/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۸۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت  ۸ صبح یک روز قبل از انتخابات ادامه خواهد داشت.
در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.
این نامزد‌ها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.
دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.
این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.
وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند