Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از نیویورک تایمز، «برایان هوک»، نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران با انتشار  یادداشتی در روزنامه نیویورک‌تایمز خواستار صلح میان ایران و آمریکا شد.

با توجه به حضور میلیونی مردم ایران در جشن چهل سالگی انقلاب ایران برایان هوک در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شده بود این جشن در واقع باعث ایجاد شور و شور در میان مردم عادی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برایان هوک در بخشی از یادداشت خود از لزوم ایجاد روابط دیپلماتیک میان مردم ایران و آمریکا صحبت کرد و مدعی شد: آیا وقت‌ آن نیست که حاکمیت ایران سیاست شکست‌خورده خود را کنار بگذارد؟

وی در ادامه نوشت: مردم ایالات متحده و ایران باید روابط دیپلماتیک داشته باشند. ما می‌توانیم سفارت جدید آمریکا در تهران را افتتاح کنیم و برای گردشگران، مسافران، تجار و معلمان ویزا صادر کنیم. باید پروازهای مستقیم از تهران به نیویورک یا لس آنجلس صورت بگیرد. پیش از انقلاب، آمریکا دومین شریک تجاری ایران بود. این اتفاق باید مجدادا رخ دهد.

برایان هوک در این یادداشت بر لزوم همکاری میان مردم ایران و آمریکا تاکید کرد و نوشت: با روابط گسترده و قدرتمند میان ایالات متحده و ایران، می‌توانیم آلودگی شدید هوا در تهران را کاهش دهیم، خانه‌هایی را که به دلیل زمین لرزه در کرمانشاه نابود شدند را بازسازی کنیم. درمان های جدید پزشکی را برای جانبازان جنگ ایران و عراق فراهم کنیم و دوباره زاینده رود و دریاچه ارومیه را پرآب و خروشان ببینیم.

این مقام کاخ سفید در ادامه مدعی شد که آمریکا آماده تعامل با حکومتی از ایران است که مبنای آن احترام متقابل و پیگیری منافع دوجانبه است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران ایران و آمریکا جانبازان وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۲۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) معترضان ضداسرائیلی در نیویورک پرچم آمریکا را آتش زدند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر به پروازهای خراسان جنوبی پیوست
  • ناگفته‌هایی از اعتراضات کف خیابان‌های لس‌آنجلس/ واقعیت کدام است؟
  • حمله پلیس آمریکا به هواداران فلسطین در نیویورک+ فیلم
  • با تعامل و همکاری از فرصت باقیمانده استفاده کنیم
  • (ویدئو) معترضان ضداسرائیلی در نیویورک پرچم آمریکا را آتش زدند
  • نمایندگان مرحله دوم تهران با ۵۰-۶۰ هزار رای وارد مجلس می‌شوند
  • ازسرگیری مذاکرات رفع تحریم ها نزدیک است؟ | یک دیدگاه متفاوت درباره مثلث ایران، آژانس و آمریکا
  • ویدئو| آتش‌زدن پرچم آمریکا و اسرائیل در نیویورک‌سیتی
  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد