Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@20:51:18 GMT

ضرورت تکمیل فاز دوم برج میلاد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۳۸۶۱

به گزارش ایلنا، امیر آریازند در دیدار با پرسنل برج میلاد گفت: در حال حاضر زندگی شبانه‌ای به‌ویژه در مناسبت‌های خاص مانند نوروز، رمضان، تابستان در این مجموعه تعریف شده است که نمونه این سرزندگی شبانه روزی را در مراکز مشابه برج میلاد در مجموعه‌های مشابه کمتر سراغ داریم.

وی با بیان اینکه برج میلاد امروز به یک سرمایه در منطقه خاورمیانه نیز تبدیل شده است، اظهار داشت: برج میلاد کانون انباشت سرمایه است؛ سرمایه مالی شامل ساختمان و زیرساخت‌‌‌های متنوع، سرمایه انسانی شامل مجموعه پرسنل متخصص و وفادار، سرمایه اجتماعی از جنس اعتماد متقابل بین ذینفعان و گذشت از خیر فردی کوتاه‌‌مدت به نفع خیر جمعی بلندمدت و در نهایت سرمایه نمادین به مفهوم اعتباری که در طول زمان شکل می‌‌گیرد و به‌سادگی انواع دیگر سرمایه را زیر چتر خود گرد می آورد که باعث رونق و پیشرفت جامعه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل برج میلاد با اشاره اینکه برج میلاد و مجموعه پیرامونی آن در چشم‌انداز الگوی توسعه شهر تهران، به عنوان یکی از مهم‌ترین طرح‌های موضعی شهر که می‌تواند نقش عملکردی متمایز در شهرتهران داشته باشد، تصریح کرد: این برج به عنوان کانون گردشگری نوین تهران ویژگی‌هایی دارد که نمی‌‌توان به سادگی از کنار ظرفیت‌های اقتصادی و عملکردی آن در مقایسه با سایر کانون های گردشگری در پایتخت گذشت.

آریازند افزود: همانگونه که در حوزه ساخت، احداث و توسعه، مجموعه برج میلاد نماد درایت، پشتکار، نبوغ و خلاقیت مدیران و مهندسان ایرانی است، این مجموعه باید در حوزه بهره‌برداری و برنامه‌ریزی برای برگزاری رویدادهای مختلف نیز یکتا و نمونه باشد تا گردشگران بتوانند تجربه خوبی را از این مجموعه در آلبوم خاطرات خود ثبت کنند.

وی در توضیح اهداف و برنامه‌های خود برای دوران مدیریتش در این مجموعه فرهنگی و تفریحی خاطرنشان کرد: برج میلاد به عنوان چشم و چراغ تهران، نماد «تهران مدرن» محسوب می‌‌شود بنابراین قابلیت‌های گردشگری برج باید همسو با سبک زندگی متنوع تهرانیان به سمت الگوهایی پذیراتر، روا دارتر، اخلاقی تر و انسان مدارتر حرکت کند و شکوفا شود.

مدیرعامل برج میلاد اضافه کرد: ما باید ساز و کاری بیندیشیم که بتوان برج میلاد را به بخشی از فضای زندگی جمعی همه شهروندان تبدیل کند، به نحوی که دیگر گذراندن یک روز در برج برای هیچ کودکی در تهران و ایرانی یک آرزوی دست نیافتنی نباشد.

آریازند با تاکید بر ضرورت تکمیل فاز دوم برج میلاد برای ارائه خدمات بیشتر به مردم ابراز داشت: تجربه نوروزگاه برج میلاد نشان داد که برج میلاد ظرفیت‌های زیادی برای جذب گردشگر بین‌المللی و داخلی به منظور رونق اقتصادی کشور دارد. قطعاً می‌توان با خلاقیت و اعتماد به کار تیمی این مهم را به سرانجام رساند و نقشی هر چند کوچک برای رونق اقتصادی از طریق جذب گردشگر برای کشور ایفا کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: برج میلاد برج میلاد تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۳۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند

 علیرضا فخاری در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران که با حضور مدیران ادارات تشکیل شد، با تاکید بر برنامه محوری مسؤولان اظهار کرد: باید همه اقدامات منطبق بر برنامه باشد و در ارائه از زیاده گویی‌ها خودداری و بدون محاسبه منابع و محدودیت‌ها برآورد انجام ندهیم.

استاندار تهران با تاکید بر ضرورت انعطاف پذیری در برنامه‌ها گفت: با رعایت اصول و چارچوب‌ها و با توجه به اسناد بالادستی می‌توانیم به یک برنامه منعطف دست یابیم.

فخاری با تاکید بر ارزیابی مدیران بر اساس عملکرد برنامه‌ها عنوان کرد: برنامه‌های ارائه شده باید طبق واقعیت‌ها باشند و برای مشارکت در برنامه ریزی استان نیازمند ادبیات مشترک میان همه مسؤولان هستیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی و آینده پژوهی دستگاه‌ها و سازمان‌ها بیان کرد: برای برنامه ریزی باید انتقاد‌ها را شنید و یک برنامه عملیاتی، اجرایی و واقع گرایانه تنظیم کرد و نتیجه کار را در قالب عملکرد دستگاه‌ها به قضاوت مردم بگذاریم، چرا که در این صورت سطح پاسخگویی به مردم با کیفیت بیشتری انجام می‌شود.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه برنامه مورد ارائه توسط مدیران باید در بستر اتفاقات تنظیم و تهیه شود گفت: در این صورت است که نیاز‌ها و ضروریات شناخته می‌شود و می‌توان برای آن برنامه ریزی صحیح انجام داد، زمانی که مدیری در تعامل با مردم باشد نیازمندی‌ها و ضرورت‌ها را شناسایی و برای آها برنامه ریزی می‌کند.

وی با اشاره به همسو شدن افکار در مدیران بر ضرورت نظام برنامه ریزی تاکید و اظهار کرد: برای اداره کردن استان باید نسبت به میزان ظرفیت‌ها و محدودیت‌ها شناخت دقیق داشته باشیم.

فخاری در خصوص انتظارات از سازمان برنامه و بودجه در حوزه برنامه ریزی عنوان کرد: ضروری است که سازمان برنامه و بودجه از رخوت حضور در صحنه و توزیع کنندگی پول خارج و ناظر بر اقدامات اجرایی دستگاه‌ها در جهت تحقق برنامه شود و برای ارزیابی پروژه‌ها به میدان بیاید.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • جشن روز دختر در قالب پویش «آینده شبیه توست»
  • برگزاری «پویش آینده شبیه توست» در پایتخت به مناسبت روز دختر
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید
  • ضرورت تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم تشکیل می‌شود
  • اطلاعیه مهم برج میلاد در مورد یک ادعای جنجالی