Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:06:50 GMT

فراگیری بیمه حوادث در روستاهای پیشوا یک ضرورت است

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۹۳۱۴

فراگیری بیمه حوادث در روستاهای پیشوا یک ضرورت است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در فرمانداری پیشوا به بلاخیز بودن کشور اشاره و اظهار داشت: اصل پیشگیری مهم‌تر از هر چیزی است و هر کس مسئولیتی بر عهده دارد باید مسلط بوده و پیش بینی‌ها و پیشگیری‌های لازم را انجام دهد.

وی با تأکید بر ضرورت آمادگی برای مدیریت بحران در زمان بروز حوادث طبیعی، گفت: فراگیری بیمه حوادث در روستاها یکی از ضرورت هاست و دهیاران و شوراهایی که نسبت به این موضوع غفلت داشته اند باید هرچه سریع‌تر در این زمینه اقدام کنند تا در صورت بروز هرگونه خسارت، آلام مردم کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان پیشوا به طرح بیمه اجتماعی روستاییان نیز اشاره و تصریح کرد: در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته اما نیازمند توسعه و گسترش است.

وی با بیان اینکه بیمه‌ها نیز باید به تعهدات خود عمل کنند، افزود: بنیاد برکت زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) دارای ظرفیت‌های بسیاری است که باید برای توسعه زیرساخت‌ها و ارتقای شاخص‌های زندگی روستاییان از آن بهره گرفت.

عباسی با اشاره به آغاز طرح مقاوم سازی بافت فرسوده در روستای قاسم آباد، گفت: بناست که همه روستاها به صورت همسان و همگام موضوع مقاوم سازی را به عنوان یکی از اولویت‌ها سال ۹۸ پیش ببرند.

فرماندار پیشوا با بیان اینکه دولت تسهیلات متنوعی به توسعه روستایی در همه زمینه‌ها اختصاص داده، افزود: دهیاران باید از این تسهیلات در زمان مناسب بهره کافی را ببرند تا عایدات آن نصیب روستاییان شود.

 

کد خبر 4585625

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری پیشوا حسین عباسی بیمه حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۹۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود

فرماندار تیران و کرون گفت: ورزش باستانی و زورخانه ‌ای در مناطق روستایی مستعد این شهرستان با احداث زورخانه توسعه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی محمدی کیا عصر امروز _جمعه– هفتم اردیبهشت_ به مناسبت روز ورزش باستانی و زورخانه‌ای با حضور در زورخانه ولیعصر (عج) تیران اظهار کرد: این رشته ورزشی عجین و توأم با معنویت و اخلاق بوده و حال و هوای خاصی دارد که اگر منش و الگوهای پهلوانی و اخلاقی این وزش به دیگر عرصه‌ها منتقل شود بازتاب موفق خوبی به همراه دارد.

وی افزود: منش پهلوانی یکی از مؤلفه‌های موفقیت و انتقال اخلاق در جامعه بوده که ورزش باستانی این ظرفیت را دارد و می‌تواند در بخش‌های مختلف فرهنگ سازی کند.

فرماندار تیران و کرون با اشاره به تأثیرات سازنده این ورزش در توسعه شهری و روستایی، تصریح کرد: راه اندازی زورخانه در روستاها و شهرها امکان بهره برداری از این ظرفیت را فراهم کرده و دستاوردهای آن در زندگی دیده می‌شود.

علی محمدی کیا جذب به این رشته را نیز مستلزم برنامه ریزی متولیان این رشته، اداره ورزش و جوانان، دستگاه‌های فرهنگی و شهرداری و دهیاری‌ها اعلام کرد و اذعان داشت: ورزشکار جوان و نوجوان همراه با پیشکسوتان در گود زورخانه فعالیت می‌کنند همین موضوع بر الگوسازی و تعامل بین نسلی تأثیر می‌گذارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر زورخانه در شهرهای این شهرستان و تعدادی از روستاها راه اندازی و این ورزش در حال فراگیری بوده اما باید زمینه مستعد در دیگر مناطق روستایی فاقد این رشته یافته و هیأت باستانی در تعامل با دهیاری‌ها برای آن برنامه ریزی و زمینه سازی فعالیت را انجام دهد.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه شناخت رشته ورزشی باستانی امکان جذب را فراهم می‌کند، گفت: جمعیت بسیاری از ساز و کار این ورزش بی خبر بوده و تنها نامی از آن شنیده‌اند که اجرای میدانی و برنامه‌ای این رشته می‌تواند علاوه بر معرفی زمینه حضور دیگران را نیز فراهم کند.

به گزارش ایمنا، در این بازدید از ورزشکاران رشته باستانی و زورخانه ای تیران تجلیل شد.

کد خبر 748156

دیگر خبرها

  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • ۳۳ هزار نفر در بوشهر عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند
  • ۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند
  • ۱۸۰۰ مادر دارای ۳ فرزند بوشهری در لیست بیمه رایگان
  • ۳۳ هزار نفر در استان بوشهر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند