Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@05:55:29 GMT

خانواده تیموری ظرف ۲ ماه صاحب خانه می شوند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۹۸۵۰

خانواده تیموری ظرف ۲ ماه صاحب خانه می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی زمانی نژاد، صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: صبح روز ۲۹ اسفند در اثر رانش زمین منزل مسکونی خانواده تیموری در مینودشت تخریب شد و متأسفانه فرزند خردسال این خانواده جان خود را از دست داد و دیگر افراد خانواده مجروح شدند.

وی با بیان اینکه این منزل ۱۰۰ درصد تخریب شده است، افزود: بنیاد مسکن گلستان ظرف دو ماه برای این خانواده خانه می سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی نژاد گفت: این خانواده علاوه بر بهره مندی از تسهیلات قرض الحسنه ۴۰ میلیون تومانی از ۱۵ میلیون تومان کمک بلاعوض بهره مند خواهند شد.

وی بیان کرد: اگر با این تسهیلات، منزل مسکونی این خانواده کامل نشد از حساب ۱۰۰ برای تکمیل آن استفاده می کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان اضافه کرد: به هر واحد احداثی خسارت دیده در شهرهای استان ۵۰ میلیون تومان تسهیلات و ۱۲ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت می شود.

وی میزان تسهیلات واحدهای احداثی خسارت دیده در روستاها را ۴۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: به واحدهای خسارت دیده احداثی روستایی ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می شود.

زمانی نژاد گفت: تاکنون ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی خسارت دیده در سیلاب مورد ارزیابی قرار گرفته است که از این تعداد ۱۰ هزار واحد نیازمند تعمیر و هفت هزار و ۵۰۰ واحد باید نوسازی شود.

مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی گلستان ابراز کرد: برای تمامی مسکن‌های تعمیراتی در مناطق سیل‌زده استان گلستان مبلغ ۱۵ میلیون تومان تسهیلات و چهار میلیون تومان وام بلاعوض درنظر گرفته شده است.

کد خبر 4585681

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان بنیاد مسکن گلستان مینودشت سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۹۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره بهزیستی نیشابور گفت: تاکنون تعداد ۳۴۱ نفر از جامعه هدف سازمان به تفکیک به تعداد ۲۷۵ نفر افراد دارای معلولیت، ۱۲ نفر زنان سرپرست خانوار و ۵۴ نفر از ببهبودیافتگان در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور مشغول به کار شدند.
علی صدر  افزود: فرایند معرفی، مشاوره شغلی و حمایت مستمر توان‌یابان از این پس از طریق مرکز پشتیبانی شغلی بهیاب تحت نظارت این شهرستان و تسهیلگران شغلی پیگیری خواهد شد. 
 وی گفت: در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۵۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات از طریق اداره بهزیستی جذب و برای اشتغالزایی تعداد ۳۵۲ نفر از جامعه هدف سازمان پرداخت شد.
صدر افزود: تسهیلات کارفرمایی به کارفرمایانی که برای مددجویان اشتغال ایجاد کنند، برای هر مددجو ۱۵۰ میلیون تومان وام و تا سقف ۴ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌شود که در سال ۱۴۰۲ برای ایجاد اشتغال به تعداد ۱۷ نفر به ۳ کارفرما به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است. 
وی گفت: به منظور فراهم اوردن انگیزه ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر برای افراد تحت پوشش و ترغیب کارفرمایان برای جذب این افراد و نیز فراهم سازی اشتغال پایدار، فرایند هزینه کرد اعتبارات بیمه سهم کارفرما تاسقف ۲۰ درصد به کارفرمایان پرداخت می‌شود، که در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۳۴۱ نفر طی سه مرحله به مبلغ ۳ میلیارد تومان پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند