Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری- ایرنا - 24 فیلم مستند، داستانی و پویانمایی به رقابت نهایی در بخش «ترنه وا» نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش راه یافتند.

به گزارش ایرنا؛ به نقل از روابط عمومی نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش، «ترنه وا» در زبان مازندرانی به معنای نسیم تازه است و این بخش شامل فیلم هایی با موضوع آزاد است که در جغرافیای استان مازندران ساخته شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس اسامی فیلم های راه یافته به رقابت نهایی بخش «ترنه وا» توسط هیات انتخاب نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش اعلام شد.
این فیلم ها شامل «سما در میان دره ها» به کارگردانی مهدی باقری، «نواجش» به کارگردانی شهروز توکل، «کلواسر» به کارگردانی علی معصومی کوهستانی و «خالو اسدالله» به کارگردانی محمدعسگر خواه ، «نفس های آخر» و «رویای آهنی»به کارگردانی یاسر طالبی، «ترانه باد» به کارگردانی مرسده فلاح نژاد و «پاپلی» به کارگردانی مهدی زمانپور کیاسری ،«کوچ و بنه» به کارگردانی منصوره صالحی ساروی و «آوای گالش» به کارگردانی کندر شکاری می باشند.
همچنین «آه آهن» به کارگردانی سعید حبیبی، «ضحاک» به کارگردانی محمدعلی هاشم پور، «بر فراز صخره های مرتفع» به کارگردانی علی احمدی زرین کلایی،«گله را بردند» به کارگردانی رضا اکبریان گالشکلایی،«کنار گود» به کارگردانی تورج کلانتری،«ددوش» و «رکم» به کارگردانی محمد مقیم پور بیژنی،«ورس» به کارگردانی جواد وطنی،«متولد 1325» به کارگردانی مجید قربانی آهودشتی،«شاه رخ» به کارگردانی یاسر خیر، «بگو خداحافظ» به کارگردانی نوژان مقدس،«قصه دشت سرسبز من» به کارگردانی پرویز امینی، «آمی دتر» به کارگردانی زهرا خورشیدی، «قهوه خانه مش حسن» به کارگردانی سید امیر غبار آستانه از دیگر آثاری است که به رقابت نهایی در بخش «ترنه وا» نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش راه یافت.
نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش به دبیری مهدی قربانپور 9 الی 13 اردیبهشت ماه در شهر بابل برگزار می شود.
7343/1899

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي جشنواره وارش بابل مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۳۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان

(تصاویر) جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان

دیگر خبرها

  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • (تصاویر) جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • ترکیب تراکتور و ذوب‌آهن مشخص شد