Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@03:08:28 GMT

سبرپوشی شاخص کل بورس در کانال ۱۹۰ هزار واحدی

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۶۳۷۲۳

سبرپوشی شاخص کل بورس در کانال ۱۹۰ هزار واحدی

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز سه شنبه بیستم فروردین ماه ۹۸، با افزایش ۱۸۳۲ واحدی معادل ۰.۹۷ درصد به رقم ۱۹۰ هزار و ۴۲۵ واحد رسید. این در حالی است که در سه روز گذشته شاهد رشد ۳۳۱۱ واحدی نماگر کل بازار سرمایه بودیم.

به گزارش «تابناک اقتصادی»؛ امروز تالار شیشه‌ای در چهارمین روز کاری هفته جاری، در ادامه روند صعودی روز‌های قبل، بازهم شاهد روند افزایشی شاخص‌های منتخب بود؛ به گونه‌ای که، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۵۲۸ واحدی معادل ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹۷ درصد به رقم ۵۴ هزار و ۹۱۵ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز، با رشد ۴۳۷ واحدی معادل ۱.۱۹ رصد، عدد ۳۷ هزار و ۱۸۱ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۳۰۵ واحدی معادل ۱.۱۹ درصد به رقم ۲۵ هزار و ۹۵۲ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور، ۱۹۵۷ واحد افزایش معادل ۰.۹۲ درصد را رقم زد و به سطح ۲۱۴ هزار و ۳۴۶ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با  ۱۲۴۲ واحد افزایش معادل ۰.۸۸ درصد به رقم ۱۴۱ هزار و ۸۲۲ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با ۴۱۵۱ واحد افزایش معادل ۱.۱۳ درصد همراه بود و عدد ۳۷۱ هزار و ۹۲۵ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص کل بورس بیشترین پیشروی را در ساعت ۱۰:۵۵ داشت و در سطح ۱۹۰ هزار و ۵۸۵ واحد قرار گرفت.     در معاملات امروز بازار سرمایه، نماد معاملاتی اخابر متعلق به مخابرات ایران با ۱۸۰ واحد، نماد فولاد متعلق به فولاد مبارکه اصفهان با ۱۷۳ واحد، نماد همراه متعلق به شرکت ارتباطات سیار ایران با ۱۴۶ واحد، نماد رمپنا متعلق به گروه مپنا (سهامی عام) با ۱۴۲ واحد، نماد فملی متعلق به ملی صنایع مس ایران با ۱۲۴ واحد، نماد فارس متعلق به صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ۱۱۹ واحد، نماد شبندر متعلق به پالایش نفت بندرعباس با ۱۰۵ واحد و نماد پارس متعلق به پتروشیمی پارس با ۱۰۴ واحد افزایش، بیشترین تاثیر مثبت را در رشد شاخص کل بورس داشتند.   این خبر تکمیل می شود...  

منبع: تابناک

کلیدواژه: شاخص کل بورس بازار سرمایه سهامداران بورس تالار شیشه ای حافظ بورس تهران نمودار بورس فرابورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۳۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان

اسدالله پناه یزدان گفت: طرح نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی دولت به شمار می‌رود که تا کنون بخش زیادی از مردم به امید خانه دار شدن در این طرح برنامه ریزی و سرمایه گذاری کرده اند.

وی افزود: در شهرستان گرگان طی دو سال، تعهد ساخت ۱۱ هزار و ۶۳۰ واحد در قالب نهضت ملی مسکن احداث خواهد شد که تا کنون ۴۰ هزار و ۸۹ متقاضی در این شهرستان ثبت نام کرده اند.

پناه یزدان ادامه داد: همچنین ۹ هزار و ۴۶۴ واحد زمین در گرگان تامین شده که سه هزار و ۹۱۲ واحد مسکن حمایتی در دست احداث است.

وی افزود: پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان یکی از پروژه‌های فعال سطح شهرستان است که در حال حاضر این پروژه ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان از پیشرفت رو به رشد پروژه سخن گفت و ادامه داد: خدمات زیربنایی اعم از آب و فاضلاب، برق و گاز به طور کامل در این پروژه مهیا است.

وی در انتها یادآور شد: این پروژه در عرصه‌ای به مساحت ۹ هزار و ۶۰۰ متر مربع و به پیمانکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در حال ساخت است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • افت شاخص انتظارات تورمی به پیش از آغاز تحریم/ تدوام روند نزولی نرخ تورم
  • پیش بینی بورس یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص
  • قیمت جهانی موادغذایی بالا رفت
  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • امکان ساخت ۴.۵ میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • بازگشت ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی لرستان به چرخه تولید
  • پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان