Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: زمین های زیادی وجود دارد لذا باید منابع طبیعی به بنیاد واگزار کند و بنیاد نیز به عنوان سازمانی که در دسترس همه ی افراد قرار دارد اقدامات لازم را جهت نیاز افراد متقاضی مهیا سازد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند،  صبح امروز در دیدار با مدیرکل و جمعی از کارکنان بنیاد مسکن استان اظهار کرد: ما در هر ساعتی که با خود خلوت می کنیم باید آرمان هایی که امام راحل برای آن انقلاب کردند را مد نظر قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      وی افزود: امام با آن آرمان های مقدس در زوایای گوناگون، به عنوان یک فیلسوف اسلامی آشنا با همه ی فلسفه دین، و به عنوان یک فقیه، آگاه به همه ی احکام و وظایف اجتماعی و فردی  مطرح بودند، لذا ما باید به عنوان یک مرید، پیرو و عامل به فرامین امام خمینی(ره) شناخته شویم و به خود بنگریم که در کجای کار قرار داریم.       نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: در آرمان های امام که آرمان های اسلامی و دین است، کرامت، آزادی و استقلال انسان سرلوحه کار قرار دارد.       آیت الله عبادی تصریح کرد: یکی از استقلال های خانوادگی، منزل دار شدن است که از نظر قانونی، دولت باید این تصدی را داشته باشد اما متاسفانه در این ۵ سال اخیر آنچه به وزارت مسکن ارتباط داشته، بسیار نارضایت بخش بوده است.       وی با اشاره به اینکه باید توفیقات بیشتری نسبت به مردم روستا پیدا کنید، ادامه داد: گاهی از ناحیه مردم روستا درد دلهایی می شود که باید نسبت به سهولت واگذاری زمین به جوانی که می خواهد در روستا بماند، اقدامات ویژه ای صورت گیرد.       نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ابراز داشت: زمین های زیادی وجود دارد لذا باید منابع طبیعی به بنیاد واگزار کند و بنیاد نیز به عنوان سازمانی که در دسترس همه ی افراد قرار دارد اقدامات لازم را جهت نیاز افراد متقاضی مهیا سازد.       آیت الله عبادی با بیان اینکه اگرچه باید اقدامات قانونمند صورت گیرد اما نباید سختی و دشواری وجود داشته باشد، گفت: یک سری از کارها، بخش نامه ای است که به اجرا گذاشته می شود اما باید در حین اجرا عیوب و نقص ها مشاهده و برای اصلاح قوانین و مقررات پیشنهاداتی ارائه گردد زیرا افرادی که مباشر هستند نسبت به افرادی که از دور می نگرند، بهتر مشکل مردم را درک می کنند و می دانند راه حل مشکل در کجاست.       وی اضافه کرد: باید در تسهیل زندگی مردم کویر که بسیاری از آن ها نیز مرز نشین هستند و باید امتیاز بسیاری به آن ها داد که در آن شرایط سخت بمانند، اقدامات قابل توجهی صورت داد.       نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: در برخی موارد خود افراد می خواهند که در منطقه بمانند اما به خاطر ایجاد مشکلات فراوان ناچار است که محل زندگی اش را ترک و به دیگر استان ها مهاجرت کند، و این اقدام باعث می شود که برای دولت، جامعه و خودش مشکلاتی ایجاد کند.       آیت الله عبادی گفت: افرادی که مباشر امور مردم هستند باید آن مواردی که در بخشنامه ها آمده و جوابگوی مردم نیست را دقیقا به صورت علمی، کارشناسانه و تجربی به مسئولان بالادستی منتقل و شرایط را تسهیل و مساعد کنند.       انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۵۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در هرمزگان منصوب شد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان روز سه‌شنبه در این حکم، آورده است: در گام دوم انقلاب اسلامی باید در چارچوب «نظریه‌ نظام انقلابی» و با «تلاش و مجاهدت جوانان ایران اسلامی» به‌سوی تحقق آرمان «ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنافداه)» گام‌های مهمی برداشته شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در این حکم با اشاره به تجارب ارزنده حجت‌الاسلام عبدالرضا شادکام، اهم وظایف دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی را پیگیری تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری(حفظه‌الله) در حوزه‌های مختلف در استان هرمزگان و ارائه گزارش مستمر، فعال‌سازی و سازماندهی جریان جوان مطالبه‌گری استان هرمزگان، شناسایی و حمایت از جریان نخبگانی استان هرمزگان، پیگیری تحقق سند مهندسی فرهنگی استان هرمزگان، تقویت و ترویج فرهنگ و گفتمان اقتصاد دریا محور و پشتیبانی از جوانان انقلابی و گروه‌های جهادی استان هرمزگان عنوان و تاکید کرد: لزوم همراهی و همکاری تمامی ادارات، دستگاه‌ها و مجموعه‌های مستقر در استان هرمزگان با این قرارگاه مورد تاکید و انتظار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده همچنین تصریح کرده است که امیدواریم با توکل به خداوند متعال و با رویکرد تحول‌گرایی، شاهد رقم خوردن فصل جدیدی از تحول در این استان باشیم.

حجت‌الاسلام عبدالرضا شادکام سوابقی همچون معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه در هرمزگان، امام جمعه بندرعباس و مشاور مدیرعامل منطقه آزاد قشم را در کارنامه خود دارد، وی با حفظ سمت معاونت فرهنگی نماینده ولی فقیه در هرمزگان به عنوان دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در این استان منصوب شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشریح برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان/ نصف جهان رنگ و بوی رضوی به خود می‌گیرد
  • ضرورت تقویت همدلی و همبستگی در امت اسلامی
  • تشریح برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان/ نصف جهان رنگ و بوی ضوی به خود می‌گیرد
  • ۴ سال سرنوشت کشور را به دست افراد اصلح بسپاریم
  • حسن‌پور: گشت ارشاد مسئولان از اقدامات انقلابی دولت است
  • واگذاری ۱۰۴۵ قطعه زمین نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در شهر بم
  • واگذاری زمین و اجرای پروژه‌های مسکن در استان بوشهر سرعت می‌گیرد
  • واگذاری هزار قطعه زمین در بم
  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در هرمزگان منصوب شد
  • بیش از دو میلیارد یورو خرید خارجی در شهرداری/ مافیای خودرو نداریم