Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد نجفی گفت: این کار آمریکایی ها نشان می دهد که سپاه یک عامل مهم در منطقه است و به نظر می رسد زورشان آمده است که این همه سال آن جا بودند و هیچ غلطی نتوانستند بکنند و حالا به جان بچه های سپاه افتاده اند که کمک می کنند منطقه عاری از تروریست هایی شود که خود ترامپ و نتانیاهو به وجود آورده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا احمد نجفی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص اقدام دولت امریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی گفت: کار امریکایی ها همین است و مگر می شود انتظار دیگری از ان ها داشت به خصوص همین دولتی که ترامپ آن را رهبری می کند، امریکایی ها در خصوص ایران خودشان را به در و دیوار می زنند، حالا این کار را هم انجام دادید چه کار می خواهید کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: من فکر می کنم این کار تبلیغات برای نتانیاهو بود که نخست وزیر شود و مردم ما را دچار هیجان و دودستگی کند که زهی خیال باطل؛ مگر می شود قوای مسلح یک کشور را تروریستی خواند؟ امریکایی ها به جایی رسیده اند که دست به هر عمل احمقانه ای می زنند و این هم یکی از آن هاست.

 

نجفی ادامه داد: علاوه بر این که واکنش سیاسی،نظامی و ... داریم باید به داخل برسیم،این ها فردا رئیس جمهور و وزیر امور خارجه را هم تحریم می کنند که نتواند حتی از کشور هم خارج شوند، آیا کشورهای دیگر این مساله را می پذیرند؟ هر کشوری که طرح های ترامپ و نتانیاهو را اجرایی کند خودش را منکوب و مورد غضب جهانیان قرار می دهد.

 

وی در ادامه گفت: خدا رحمت کند امام خمینی (ره) را که فرمودند " هر وقت دشمن درباره شما خوب گفت بترسید "؛ این کار امریکایی ها نشان می دهد که سپاه یک عامل مهم حرکتی، اقتصادی، سیاسی و نظامی در منطقه است، امنیت منطقه را تامین می کند، به نظر می رسد زورشان امده است که این همه سال ان جا بودند و هیچ غلطی نتوانستند بکنند و حالا به جان بچه های سپاه افتاده اند که کمک می کند منطقه عاری از تروریست هایی شود که خود ترامپ و نتانیاهو به وجود آورده اند.

 

احمد نجفی گفت: از حرف های دیوانه وار این ها نباید ترسید و پشت بچه های سپاه و ارتش و بسیج باشیم، امریکا سالهاست در انزوا قدم برمی دارد، مردم ما باید نوع نگاه و تفکر خودشان را اینگونه داشته باشند و ببینند که امریکایی ها خودشان را به در و دیوار می زنند و بدانند چرا این کار را انجام می دهند؛ آیا ترامپ و پمپئو و بولتن و دار و دسته اش حتی به فکر دو متر راحتی برای سیل زده ها هستند؟ اصلا به فکر مردم این کشور هستند؟ ان ها می خواهند این مملکت را تقسیم کنند و با حضور چنین مردم و ارتش و سپاهی نمی توانند،  پس باید اول این ها را از بین ببرند، امروز به سپاه و فردا مطمئن باشید به ارتش هم نگاه دیگری خواهند داشت.

 

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: هر کس مقابل امریکایی ها می ایستد را در افکار عمومی جهان و با استفاده از تبلیغات وسیع خودشان بدنام می کنند، ترامپ اکنون رئیس سازمان تبلیغات نتانیاهو شده است، مردم این چیزها را باید ببینند، متاسفانه در فضای مجازی عده ای در داخل و خارج کشور دروغ را رواج می دهند اما مطمئن باشید خیلی ها فهمیده اند امریکا با این مملکت می خواهد چکار کند، به نظر من هدف ان ها تجزیه ایران است و عوامل مهمی که می توانند در مقابل آن ها بایستند مردم و ارتش و سپاه هستند و قصد دارند به این عوامل صدمه بزنند.

 

وی  افزود: به مردم از طریق تحریم فشار می آورند که آن ها را عصبانی کنند، به سپاه هم که از لحاظ نظامی، ایدئولوژی و تفکر انقلابی حمله کرده اند، مطمئن باشید فردا پای ارتش را هم وسط می کشند و این کار را با حوصله انجام می دهند؛ بنابراین مردم باید بفهمند که دشمنان ذره ذره جمع می کنند که یک باره بریزد اما زهی خیال باطل، آن ها هنوز مردم ما را نشناخته اند.

 

نجفی گفت: شما ببینید در این ماجرای سیل همین بچه های سپاه بودند که با عشق وارد قضیه شدند و کمک می کنند، در واقع عده ای یونیفرم پوش به مردم خدمت می کنند، اما امریکایی ها حتی چهار تخته چادر هم اجازه نمی دهند از سازمان های جهانی به ایران بیاید، عمق شقاوت دولتمردان امریکایی را در این قضیه دیدید، این ها کسانی نیستند که بتوان به ان ها اعتماد کرد.

 

وی تاکید کرد:بعد از وقوع سیل در همین کشور امریکا، 2 سال است که عده ای هنوز آب و برق ندارند، در 6 روز سیل عظیمی در کشور رخ داده است که در 100 سال اخیر بی سابقه بوده است، مردم اینطور قضاوت نکنند.

 

احمد نجفی تصریح کرد: من خوزستانی هستم و درد دارم، می بینیم که با چه نابخردی هایی از سوی برخی افراد روبه رو بودیم، من بیست سال پیش می گفتم رودخانه اروند را لایروبی کنند، استانداران ما می خندیدند، اکنون همین کارها را سپاه انجام می دهد و کسانی که تفکرشان نوعا ترامپیست است و اقدام امریکایی ها را می پسندند باید خجالت بکشند؛ من بچه خرمشهر هستم و دیدم این افراد در دفاع از کشور و باورهای انقلابی چه کردند؛ امیدوارند عده ای با چشم بازتر و تفکر و حس وطن دوستی بیشتری قضاوت کنند، یک لحظه فکر کنید سپاه نبود؛ الان باید در همین خرمشهر درگیر با آقایان ساخته و پرداخته ترامپ و کلینتون و نتانیاهو بودیم.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام پورخاقان در آئین تکریم و معارفه رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان یزد افزود: قوام امنیت و اقتدار هر کشوری بستگی به سلامت نیرو‌های مسلح دارد که استان یزد نیز باتوجه به اینکه استان کم حادثه‌ای است، خوشبختانه نیرو‌های مسلح آن نیز نیرو‌های کم پرونده‌ای هستند.
وی ادامه داد: بر اساس اصل ۱۵۶ قانون اساسی، پیشگیری از وقوع جرم و صیانت و حفظ نیرو‌های مسلح از وظایف سازمان قضایی نیرو‌های مسلح است و اگرچه خدایی ناکرده نیرویی مرتکب جرم شود، در اجرای اصل ۱۷۲ قانون اساسی با آن برخورد خواهد شد.
همچنین در این مراسم غلامعلی دهشیری به عنوان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان یزد معرفی و از خدمات مهدی تشکری در این سمت قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • پورخاقان: ۱۳ موشک سپاه به دو پایگاه مهم اسرائیل اثابت کرد
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • ویدیو/ تداوم اعتراضات دانشجویان امریکایی در حمایت از فلسطین