Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشورهای آرژانتین و کلمبیا میزبان بازی های کوپا امریکا در سال 2020 خواهند بود.

طرفداری - طبق اعلام رسمی، بازی های کوپا امریکا در سال 2020 به شکل جدیدی در کلمبیا و آرژانتین برگزار می شود. 12 تیم شرکت کننده در این رقابت ها به دو گروه شش تیمی تقسیم می شوند و شیوه تقسیم بندی تیم ها، بر اساس منطقه کشورها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شش تیم در گروه منطقه جنوبی و شش تیم در گروه منطقه شمالی امریکای جنوبی به رقابت می پردازند. چهار تیم از هر گروه به دور حذفی صعود می کنند و به نوعی تیم های مرحله یک چهارم نهایی را تشکیل می دهند. 

آرژانتین در کنار تیم های شیلی، اروگوئه، پاراگوئه، بولیوی و یک کشور دعوت شونده، در منطقه جنوبی و میزبان گروه خواهد بود. منطقه شمالی متشکل از تیم های کلمبیا، برزیل، ونزوئلا، اکوادور، پرو و یک کشور دعوت شونده دیگر خواهد بود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۸۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد

رقیب بانوی پیر در ایستگاه پایانی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا، شب گذشته (چهارشنبه) تیم‌های فوتبال آتالانتا و فیورنتینا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری 4 بر یک آتالانتا برابر بنفش‌پوشان فلورانس خاتمه یافت.

آتالانتا که بازی رفت را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرده بود، این بار در خانه با گل‌های تئون کوپماینرز در دقیقه 8، جانلوکا اسکاماکا در دقیقه 75، آدمولا لوکم در دقیقه 5+90 و ماریو پاشالیچ در دقیقه 8+90 بازی را برد و با توجه به گل‌های زده بیشتر در مجموع دو بازی با نتیجه 4 بر 2 پیروز و راهی فینال شد تا حریف یوونتوس شود.

یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

 

این اتفاق در حالی رخ داد که فیورنتینا از دقیقه 53 با اخراج نیکلا میلنکوویچ 10 نفره شد و البته با همین شرایط در دقیقه 68 توانست کار را به تساوی هم بکشاند.

فینال جام حذفی ایتالیا، روز 26 اردیبهشت در ورزشگاه المپیکوی شهر رم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • جام جهانی پاراتیراندازی کره جنوبی؛ شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد
  • ستاره چلسی فصل را از دست داد، آرژانتین نگران کوپا!‏
  • پاراتیرانداز ایران در رده هشتم ماده تفنگ بادی ایستاد
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • همشهری:چین و امریکا ۱۵۰۰ میلیارد دلار رابطه مالی دارند، هیچ روز مشترک کاری هم ندارند، پس دنبال تعطیلی شنبه نباشید /۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند