Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، کارگروه توسعه صادرات خراسان جنوبی با حضور محمدرضابهرامی سفیر کشور ایران در افغانستان و محمدصادق معتمدیان استاندارخراسان جنوبی برگزار شد.

محسن احتشام رئیس اتاق بازرگانی بیرجند نیز در این جلسه بیان کرد: بی ثباتی در قوانین و مقررات در مرزماهیرود برای تجار مشکل ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بسته بودن دیگر پایانه های مرزی ما عدم اشتیاق در طرف افغان ها ایجاد نمی کند افزود: زمینه تاسیس صرافی و بانک در مرز ماهیرود یکی از مهمترین درخواست های ما است.احتشام بیان کرد: ما خواهان ایجاد نمایشگاه در مزار شریف کشور افغانستان هستیم.وی عنوان کرد: اتاق بازرگانی بیرجند نیازمند ارتباط موثرتری با بخش اقتصادی سفارت ایران در کشور افغانستان است و پوشش ریسک های سرمایه گذاری نیازمند کمک سفارت است تا زمینه حضور محصولات ایران در بازار بزرگ افغانستان فراهم شود.

 

خراسان جنوبی اماده برگزاری جشن صدمین سالگرد استقلال کشور افغانستان را دارد

 

خامسان رئیس دانشگاه بیرجند نیز در این جلسه عنوان کرد: نمایشگاه فناوری اطلاعات خراسان جنوبی در کشور افغانستان خردادماه برگزار خواهد کرد. وی افزود: ما امادگی برگزاری صدمین همایش استقلال کشور افغانستان را در خراسان جنوبی داریم.مقررشد در خردادماه در ملاقات حضوری در استان کابل کشور افغانستان دیدار مفصلی داشته باشد.

 

رئیس دانشگاه علوپزشکی بیرجند: 17 بیمارستان و 1400 تخت بستری اماده خدمات به توریسم درمانی

 

دهقانی رئیس دانشگاه علومپزشکی بیرجند نیز در این جلسه این آمادگی در بیرجند وجود دارد که پزشکان افغانستانی برای دوره آموزشی به استان سفر کنند و آموزش ببینند.وی ادامه داد: 17 بیمارستان و 1400 تخت بستری اماده خدمات به توریسم درمانی است و درخصوص توریسم درمانی نیاز به بخش خصوصی فعال داریم.

 

 

معاون راه و شهرسازی : تکمیل جاده مرزماهیرود به ولایت فراه نیازمند 60 میلیارد تومان اعتبار

 

معاون راه و شهرسازی خراسان جنوبی نیز در تشریح جاده فراه به خراسان جنوبی بیان کرد: 70 درصد زیرسازی جاده بازارچه ماهیرود به روستای قله کاه انجام شده است که 70 نیروی انسانی مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: 25 میلیارد تومان در این جاده سرمایه گذاری شده است که 13 میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران پرداخت شده و الباقی طلبکار هستند. وی ادامه داد: از سوی شورای امنیت ملی مقررشده 2 میلیارد تومان به این جاده اختصاص دهند و 60 میلیارد تومان دیگر برای تکمیل این جاده نیاز است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال افغانستان ایران جاده برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۸۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد مردی در بیرجند

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری کل استان خراسان جنوبی، به دنبال کشف جسدی در بیرجند امروز "زارعی" بازپرس دادسرای مرکز استان به همراه تیم پزشکی قانونی و انتظامی در محل حاضر شد و دستورات اولیه را صادر کرد.

بنا به این گزارش هویت متوفی و اولیای دم نیز شناسایی شده و سایر اقدامات قانونی در حال انجام است.

دادگستری خراسان جنوبی اعلام کرد که علت فوت در دست بررسی است و رسانه‌ها از گمانه زنی اجتناب کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در جنوب شرق کشور
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • ۲۳۰۰ قطعه زمین ویژه‌ طرح جوانی جمعیت در بیرجند آماده واگذاری است