Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس گفت:وزیر کشور قول داده تا یک سال اجاره خانه مردم سیل زده را پرداخت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک،سیدحمیدرضا کاظمی، نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی امروز در پاسخ به این سوال که چرا رئیس مجلس را به زادگاه خود برای بازدید برده گفت: زادگاه من واشیار در شرق پل دختر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: به دلیل مسائل حفاظتی گفتند آقای لاریجانی را در مسیری ببرند که به شهر پلدختر دسترسی داشته باشد و به این ترتیب او را به روستای ولیعصر بردند که نه زادگاه من است و نه ارتباطی با زادگاه من دارد.

 

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: سد معشوره تقریبا در دوره احمدی نژاد کلنگ زده شد و قرار بود ظرفیت این سد بالای یک میلیارد متر مکعب آب و دو منظوره برقی- آبی باشد.

 

وی عنوان کرد: خروجی سدی که بتواند توربین را بچرخان از آب کشکان در تابستان بیشتر است و این قطعا می توانست جلوی سیل را بگیرد. 

 

کاظمی تصریح کرد: در حال حاضر ظرفیت سد معشوره را به 50 میلیون متر مکعب یعنی یک بیستم طرح اولیه اش کاهش داده اند! 

 

وی افزود: یک بیستم سد مخزنی دیگر توربین ندارد و به درد صنعت نمی‌خورد ضمن اینکه دبی آب پلدختر ۵۰ هزار متر مکعب آب در ثانیه است که تقریبا در سه و نیم دقیقه و در ظرفیت سد معشوره کامل می شود؛ آیا این زمان کوتاه می تواند جلوی سیل در پلدختر را بگیرد؟ 

 

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: یک عده ای به دنبال منافع سیاسی یا محلی هستند اما بنده دنبال منافع پلدختر هستم و آنچه در منافع پلدختر باشه بنده تکلیف دارم به آن عمل کنم چون قسم خوردم برای این مردم این توان، تریبون و جایگاهی در اختیار من گذاشته شده را مردم به من داده اند. 

 

وی  با اشاره به اینکه قرار نیست از حقوق مردم به خاطر مصالح سیاسی یا به خاطر مصالح منطقه ای دیگری کوتاه بیایم، خاطر نشان کرد: من منافع مردم پلدختر را به همه چیز ترجیح می دهم.

 

کاظمی بیان کرد: ظرفیت سد معشوره اگر بالای یک میلیارد مترمکعب باشد به درد ما می خورد البته به شرطی که حق مردم پلدختر در آن دیده شود. 

 

وی افزود: اگر در جلسه بحران با حضور معاون اول رئیس جمهور شرکت نکردم به این دلیل بود که آقای جهانگیری اختیار تصمیم گیری نداشت و می خواست نظرات آقایان را به رئیس جمهور منتقل کند که بنده خودم هم می توانم به رئیس جمهور بگویم، پس چهار ساعت نشستن در یک جلسه بیهوده که هیچ کمک مالی هم در آن نیست چه فایده ای برای پلدختر دارد؟ 

 

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: من از لحظه ای که شنیدم چندین بار با آقای لاریجانی صحبت کردم ازش درخواست کردم که شما حتما با سرلشکر باقری صحبت کنید و نیروهای نظامی، ارتش و سپاه را بسیج  کنید چون اینجا وضعیت خیلی خراب است. 

 

وی  با بیان اینکه اگر نماینده پیگیر نباشد کسی که دسترسی به مقامات عالی کشور ندارد چگونه صدای مردم را به گوش آنها برسانیم؟عنوان کرد: برخی می گویند چرا نماینده بین مردم نبوده نماینده چرا بیل نمی زد؛ اولا من بین مردم بودم و با اولین پرواز بالگرد وارد چم مهر شدم بعد هم وارد معمولان شدم؛ بنده نماینده، سخنگو و فریاد مردم هستم.

 

کاظمی تصریح کرد: دو قول از مسئولین گرفتیم اول اینکه وزیر کشور گفت تا یک سال اجاره خانه سیل زده هایی که خانه اجاره می کنند را پرداخت می کنیم.

 

وی عنوان کرد: در رابطه با وضعیت خانه ها چون مردم در رابطه با زندگی، خانه و اسباب اثاثیه ای خودمضطرب هستند که از دست داده اند دولت این قول را داده که تمام قد بیاید و سرپناه مردم را ساماندهی کند. 

 

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اعتبار دستگاه دولت محدود است و با گستره ی بحران در کشور ما در سفر آقای لاریجانی پیگیر بودیم و پیگیر هستیم که از صندوق ذخیره ارزی اذنی از مقام معظم رهبری بگیرند که وجهی برای بازسازی مناطق سیل زده در اختیار دولت قرار بگیرد.

 

وی عنوان کرد: سوم اینکه ما یک طرحی خود نمایندگان در دست اقدام داریم که اهم و مهم کنیم بودجه را کجا می توان جا به جا کرد تا دست دولت باز باشد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۹۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد

به گزارش خبرنگار مهر، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) خود با اصحاب رسانه، اظهار کرد: ۱۰ طرح و لایحه، ۵ اساسنامه و ۳ استعلام دیوان عدالت اداری در شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و پاسخ داده شد.

وی توضیح داد: طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها از سال گذشته در رفت‌وآمد بین مجلس و شورای نگهبان بود که ایرادات و ابهاماتی داشت و با رفع ابهامات، این طرح خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد و امیدواریم که این طرح به اهداف خود در جهت سامان‌دهی این موضوع بیانجامد.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) در جلسه اخیر شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و مغایر با شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

در حال تکمیل

کد خبر 6096962 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اجاره‌بهای غرفه‌های نمایشگاه یک پنجم هزینه‌ها هم نیست
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار
  • هشدار به یارانه‌بگیران متقاضی وام
  • اطمینان خاطر فعالان اقتصادی با ابزار‌های موثر بانک مرکزی
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد/ تمهیدات شورای نگهبان برای انتخابات الکترونیک/ آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد / آخرین خبرها از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد
  • چرا ژاپن سیاست تخریب و ساخت مجدد دارد؟
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان