Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@21:32:30 GMT

پنج هزار ایثارگر از خدمات نوروزی در مشهد بهره مند شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۱۷۳۴

پنج هزار ایثارگر از خدمات نوروزی در مشهد بهره مند شدند

مهدی طوریان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بنیاد شهید این استان در طول سال به ویژه در ایام نوروز افتخار خدمت به جامعه ایثارگری سراسر کشور را دارد و در این راستا خدمات متنوعی از جمله اسکان، برگزاری تور گردشگری و اهدای بسته های فرهنگی را ارائه کرده است.
وی ادامه داد: از 28 اسفند 97 تا 16 فروردین 98 چهار هزار و 416 نفر از خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان سراسر کشور از خدمات اسکان نوروزی بنیاد شهید خراسان رضوی بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول روابط عمومی بنیاد شهید وامورایثارگران خراسان رضوی گفت: تور گردشگری نیم روزه ای هم برای 465 نفر از زائران ایثارگر سراسر کشور به منظور آشناسازی آنها با مناطق گردشگری و زیارتی مشهد شامل طرقبه، چالیدره، امام زادگان یاسر و ناصر، بازار سنتی، گلزار شهدای مشهد، آرامگاههای خواجه اباصلت و خواجه مراد ترتیب داده شد.
طوریان افزود: در همین بازه زمانی 603 نفر از خانواده های ایثارگران سراسر کشور نیز از بسته های فرهنگی، شامل سررسید آستان قدس رضوی، نقشه مشهد، معرفی مکان های تفریحی و تاریخی خراسان رضوی و تخفیف بلیت بازدید از اماکن تفریحی بهره مند شدند.
طی نوروز 98 افزون بر 14 میلیون زائر و مسافر به خراسان رضوی سفر کردند.
1922/3221
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آستان قدس رضوی بنیاد شهید جانبازان گردشگری مشهد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۱۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب در محور قدیم رباط سنگ -رباط سفید -مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سامانه بارشی از دیروز در مناطق مختلف خراسان رضوی فعال و موجب ایجاد رواناب و سیلاب در بضی محور‌ها شد.

هم اکنون حوزه شهرستان‌ها و مناطق سبزوار، کوهسرخ، زاوه، مشهد، نیشابور، قوچان، سرولایت، باخرز، خواف و تربت جام شاهد بارش باران است.

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، این بارش‌ها در مناطق مختلف خراسان رضوی  تا عصر امروز ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • سیلاب در محور قدیم رباط سنگ -رباط سفید -مشهد
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از 1100 مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی