Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@20:48:40 GMT

خباثت آمریکا وحدت ملت را بیشتر کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۲۳۱۴

خباثت آمریکا وحدت ملت را بیشتر کرد

به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد سه شنبه شب در دیدار اعضای شورای اداری و تامین این شهرستان با فرمانده و کارکنان سپاه انصارالحسین (ع) شهرستان به مناسبت روز پاسدار افزود: دشمنان کوردل احساس کردند که با چنین حرکات احمقانه می توانند باعث تفرقه بین مردم و مسئولان شوند اما به کوری چشم آنها یک بار دیگر همدلی و وحدت ملت بیشتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بواسطه حفاظت از دستاوردهای و خدمت رسانی بی شائبه به مردم خشم دشمنان را برانگیخته است.
فرماندارگناوه گفت: درپی اقدام نابخردانه رئیس جمهوری آمریکا پویش همگانی من یک پاسدار در کشور راه افتاد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رئیس جمهوری و سران قوای سه گانه به حمایت از این نهاد مقدس برخاستند.
وی افزود: دشمنان بدانند اگر وحدت و اتحاد ناگسستنی ملت مورد حمله قرارگیرد همه پشت سر ولایت و رهبری معظم انقلاب قرار خواهیم گرفت و از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی که حاصل خون شهدای گلگون کفن است، جانانه دفاع می کنیم.
فرماندار گناوه گفت: گر چه تضارب آرا و اختلاف سلیقه‌ها وجود دارد اما افتخار همه ما این است که به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی دفاع می‌کنیم.
وی بیان کرد: تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه همانند قبل از سپاه حمایت و پشتیبانی و آماده هرگونه کمکی به این نهاد هستند.
امام جمعه گناوه گفت: اگر تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی را ورق بزنیم خواهیم دید که تاریخ سپاه با تاریخ انقلاب گره خورده همواره از قربانیان تروریست بوده اند.
حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: امروز نقش برجسته، ارزنده و بی نظیر و بی بدیل سپاه پاسداران درحفاظت از انقلاب و نظام و ولایت بر هیچکس حتی دشمنان مخفی و پوشیده نیست.
وی با بیان اینکه خدمات و عملکرد سپاه پاسداران باعث خباثت دشمنان و در راس آنها آمریکای تروریست پرور شد، گفت: در آستانه روز پاسدار، دشمن بار دیگر خباثت خود را نشان داد و این نهاد مقدس را که خدماتش در داخل و خارج بر همگان آشکار است، تروریست نامید.
وی گفت: سپاه پاسداران در همه عرصه ها حضوری پررنگ داشته و هم اکنون نیز که چندین استان کشور دچار سیل زدگی است در کنار سایر قوای مسلح و مردم وقت خود را برای کمک رسانی و خدمت به هموطنان وقف کردند.
امام جمعه گناوه اظهارداشت: دشمنان به خاطر شکست در داخل و خارج از مرزها کینه خود را با تروریستی نامیدن سپاه ابراز کردند اما با الطاف الهی و ثمره خون شهدا، خباثت‌های معاندان و دشمنان انقلاب باعث محبت و دوستی بیشتر مردم نسبت به این نهاد مقدس شد.
وی افزود: نمایندگان ملت نیز با همه تفکرات و حزب‌ها و سلیقه‌ها در مجلس شورای اسلامی با لباس مقدس سپاه از این نهاد دفاع کردند و این حرکت که نشانه وحدت تمام دلسوزان انقلاب و حافظان انقلاب است را باید تبریک گفت.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: بر اساس نص صریح قانون از ابتدای انقلاب دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بر عهده سپاه پاسداران گذاشته شده است و دراین مسیر موفق عمل کرده است.
سرهنگ یاسین اکبا افزود: مردم پشتوانه عظیم سپاه پاسداران هستند که درعرصه‌های مختلف امنیتی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی حمایت خود را همیشه به اثبات رسانده اند.
وی اظهارداشت: دشمنی دشمنان که امروز بیش از پیش علیه سپاه هویدا شده بخاطردستاوردهای عظیمی است که این نهاد به پشتوانه مردم و مجاهدت های گمنام درعرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی به دست آورده است.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه بیان کرد: ماحصل دستاوردهای سپاه پاسداران باعث شد که استکبار جهانی این نهاد مقدس را نماد تروریست معرفی کند اما همه شاهد بودیم که نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رئیس جمهوری و سران قوای سه گانه و مردم حمایت قاطعانه خودرا از سپاه ابراز داشتند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استکبار جهانی خشم نظام مقدس جمهوری اسلامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی آمریکا 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۲۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه پیام داد

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه روز بسیج سازندگی گفت: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی از شاخصه‌های برجسته‌ی «سازمان بسیج سازندگی» است.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام "بسیج سازندگی" از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی ،خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار ، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

کد خبر 849620 منبع: تسنیم برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران بسیج سازندگی خبر ویژه سرلشگر حسین سلامی

دیگر خبرها

  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان