Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبداللهی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کمیته خدمات رسانی به سیل زدگان دزفول با محوریت اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان تشکیل شده و در حال جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی به مناطق سیل زده استان خوزستان است.
وی اظهار داشت: حدود پنج هزار کیسه نیز برای کمک به ترمیم سیل بندها از طریق واحدهای صنفی و صنعتی شهرستان دزفول برای سیل زدگان خوزستان ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول گفت: این اداره همچنین گوشت منجمد برای تهیه غذای سیل زدگان استان خوزستان در اختیار موکب رسمی دزفول قرار می دهد.
به گزارش ایرنا بارش شدید باران در بالادست سدهای خوزستان باعث افزایش قابل توجه آورد سدها شد. بعد از این افزایش آورد دبی خروجی سدها برای کنترل سیلاب افزایش یافت.
دبی خروجی سد کرخه از 2 هزار مترمکعب و دبی خروجی سد دز از سه هزار مترمکعب بر ثانیه فراتر رفت که این موضوع باعث آبگرفتگی زمین های کشاورزی و روستاهای حاشیه رودخانه های دز و کرخه شد.
3022
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 خدمات رسانی دبی سیل صنعت معدن و تجارت کشاورزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۲۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علیرضا خردمند بیان کرد: طرح تفضیلی و تفکیکی فاز یک آوان شهر با مساحت ۹۷ هکتار و گام (فاز) ۲ آوان شهر دزفول با مساحت ۸۳ هکتار از اراضی دولتی شهرستان مورد بازنگری قرار گرفت و در کمیسیون ماده پنج استان به تصویب رسید.

وی با اشاره به تصویب گام ۲ آوان شهر دزفول ادامه داد: بیش از ۲ هزار واحد مسکونی در ۵۰۰ قطعه زمین ۳۷۵ متر مربعی با تصویب این طرح برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در دزفول فراهم خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت: این واحد‌ها با تصویب کمیسیون ماده پنج و به منظور ارتقای کیفیت زندگی و کاهش هزینه متقاضیان مسکن، به صورت ۲ طبقه و چهار واحدی در این اراضی احداث می‌شود.

وی بیان کرد: طرح تفصیلی و تفکیکی گام اول آوان شهر از دیگر مصوبه‌های این کمیسیون بود که بر اساس ان تعداد ۱۷۹۴ قطعه زمین ۲۰۰ متری جهت اجرای طرح جوانی جمعیت مورد تأیید قرار گرفت و آماده ادامه مراحل واگذاری به خانوار‌های مشمول این طرح شد.

قانون جهش تولید و تامین مسکن (طرح نهضت ملی مسکن) مصوب ۱۷ مردادماه ۱۴۰۰ یکی از برنامه‌های کلان دولت سیزدهم محسوب می‌شود. بر اساس این طرح ساخت چهار میلیون واحد مسکونی طی چهار سال در کشور هدفگذاری شده است.

سهمیه دزفول در طرح نهضت ملی مسکن ساخت بیش از ۸۱۰۰ خانه طی چهار سال است.

هم اکنون حدود ۴۲۰۰ واحد طرح مسکن ملی با پیشرفت‌های فیزیکی مختلف در این شهرستان در حال احداث است.

دیگر خبرها

  • اسناد مالکیت تمام واحدهای صنعتی گرمسار صادر شد
  • افزایش ظرفیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن دزفول
  • برگزاری کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی ویژه کانون‌های مساجد
  • نکات مهم در انتخاب گیربکس صنعتی
  • آغاز پذیرش دانشجوی ‌دکتری بدون آزمون در دانشگاه صنعتی دزفول
  • ثبت برنامه تولید ۱۶۰ واحد صنعتی نیازمند ارز در گیلان
  • بخشش حکم قصاص پس از ۲۳ سال
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • سازمان آب وبرق : مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌ های دز و کارون اجتناب کنند