Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@21:28:16 GMT

تفرقه افکنی میان نیروهای مسلح مهمترین هدف دشمن است

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۶۴۱۷

تفرقه افکنی میان نیروهای مسلح مهمترین هدف دشمن است

به گزارش ایرنا، امیردریادار دوم مهندس ستاد بابک امینی روز چهارشنبه در آئین بیستیمن سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی افزود: در مقابل این ترفندها نه تنها اتحاد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی خدشه دار نمی شود بلکه مستحکم تر از گذشته در زیر سایه ولایت در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: تروریست خواندن نیروی قهرمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از طرف رئیس جمهوری آمریکا بیانگر شکست آنها در مقابل عزم و اراده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.
امینی اضافه کرد: برپایی بزرگداشت شهید صیاد شیرازی بهانه ای برای به نمایش گذاشتن اتحاد و همدلی نیروهای مسلح است.
وی یادآور شد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با هر رنگ لباسی با عزم و اراده ای قوی تر از گذشته در زیر پرچم ولایت فقیه از دستاوردها و مرزهای انقلاب اسلامی دفاع و محافظت می کنند.
فرمانده پایگاه دریایی بوشهر گفت: امروز جوانان این آب و خاک با همت و اراده ای قوی با خلق پیشرفته ترین سلاح های جنگی مصداق شعار ما می توانیم هستند.
وی ادامه داد: خودکفایی نیروهای نظامی جمهوری اسلامی در سلاح های پیشرفته باعث شده دشمن جرات کوچکترین نگاه چپ به آب و خاک این سرزمین اسلامی نداشته باشد.
وی اظهار کرد: شهید صیاد شیرازی به دلیل خلوص نیت و ایمان بالایی که داشت همواره مورد توجه ویژه امام راحل بود و به عنوان مدیری جهادی درعملیات های گوناگون با علم و یقین قلبی و برنامه ریزی وارد عمل می شد.
وی گفت: این شهید بزرگوار فرماندهی قاطع، مقتدر، مصمم، با تدبیر و مدیری ساده زیست و ولایت مدار واقعی بود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان بوشهر گفت: معرفی سپاه
پاسداران انقلاب اسلامی جزو گروه های تروریستی اقدامی احمقانه از سوی رئیس جمهوری آمریکاست.
سردارعلی کفاش افزود: سران استکبار معنای پاسداری را نمی دانند چون همه ملت ایران پاسدار اسلام و ارزشهای انقلاب اسلامی هستند.
وی بیان کرد: ملت ایران در کنار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی هیچ گاه انقلاب اسلامی که ثمره خون هزاران شهید است را تنها نمی گذارند و با معنویت و اتحاد در مقابل توطئه های آنان ایستادگی می کنند.
شهید سپهبد علی صیاد شیرازی فرمانده سابق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و عضو شورای عالی دفاع بود.
این شهید متولد روستای کبود گنبد شهرستان درگز استان خراسان رضوی و یکی از فرماندهان جنگ ایران و عراق بود.
صیاد شیرازی پس از 32 سال خدمت در یگانهای مختلف نیروی زمینی ارتش 21فروردین 78 در تهران و مقابل در منزلش، به دست مزدوران مسلح سازمان منافقین، ترور شد.
6047/6043
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 ارتش جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروهای مسلح ولایت فقیه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۶۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی در این دیدار گفت: از سوی رهبر معظم انقلاب مامور ابلاغ سلام ویژه ایشان خدمت خانواده شهید هستم.
وی سربلندی انقلاب اسلامی را مدیون برکت خون شهدا دانست وافزود: یکی از ویژگی‌های شاخص شهید زاهدی این بود که در طول دوران زندگی بابرکت خود همیشه در وسط میدان بود و هر مسوولیت سنگینی را می‌پذیرفت وبه بهترین شکل ممکن مسئولیت پذیر بود.
امیر واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش هم در این دیدار خدمات این شهید بزرگوار را منشاء خیر و برکت بسیار برای جمهوری اسلامی ایران برشمرد.
سردار محمدرضا زاهدی عصر دوشنبه ۱۳ فروردین در حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است
  • طولانی بودن دوره تحصیل مضرات اجتماعی دارد
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • نقش وحدت در خنثی سازی سناریوی شوم دشمنان برای منطقه