Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار ایرج نقی پور تصریح کرد: راهیان نور دانش آموزی با اعزام ۹ هزارو ۶۵۱ نفر از دانش آموزان (۴ هزارو ۹۴۰ دختر و ۴ هزار و ۷۱۱ پسر) در مرحله اول به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور و بیش از یکهزارو ۲۴۰ نفر از دانش آموزان پسر به مناطق عملیاتی جنوب کشوردر مرحله دوم و در مجموع بیش از ۱۰ هزارو ۸۹۱ نفر در اردبیل به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی با هماهنگی قرارگاه راهیان نور دانش آموزی امام حسن عسگری (ع) استان اردبیل که متشکل از کمیته‌های اجرایی اداره کل آموزش و پرورش، سپاه حضرت عباس (ع) استان و همکاری سایر دستگاه ها‌ی اجرایی ازجمله نیروی انتظامی، اورژانس افزود: این اعزام‌ها از اوایل سال تحصیلی جدید سال ۹۷ با اعزام به مناطق عملیاتی شمالغرب آغازشد و با اعزام ۳ کاروان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در اسفند ماه به اتمام رسید.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل از اعزام ۱۵ کاروان بخش خواهران و ۱۵ کاروان در بخش برادران به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور و ۳ کاروان پسران به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبرداد و بیان داشت: در مجموع ۳۳ کاروان دختر و پسر از مدارس دوره دوم متوسطه پایه‌های دهم و یازدهم از مناطق و نواحی نوزده گانه آموزش و پرورش استان اردبیل به مناطق عملیاتی شمالغرب و جنوب کشور اعزام شدند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۶۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید

به گزارش «تابناک»، براساس آخرین اطلاعات سازمان هواشناسی، امروز (۹ اردیبهشت) در جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان، جنوب فارس و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی شده است.

بارش‌ها در هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب استان کرمان همچنان ادامه دارد و ممکن است موجب بروز سیلاب شود.

فردا در برخی ساعات در مناطقی از غرب، ارتفاعات زاگرس و ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌های پراکنده روی می‌دهد و دیگر مناطق کشور جو آرامی دارند. روز سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور به‌تدریج بارش‌ها در استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، لرستان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان به‌صورت رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش باد آغاز می‌شود.

روز چهارشنبه سامانه بارشی در غرب و جنوب غرب کشور تقویت شده و گستره فعالیت آن جنوب و بخش‌هایی از مرکز کشور را در برمی‌گیرد.

روز پنجشنبه فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی، مرکز و نیمه جنوبی ایران ادامه دارد. طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. همچنین در ۳ روز آینده شرق و جنوب خلیج‌فارس مواج است.

رگبار پراکنده در برخی مناطق جنوبی کشور

همچنین، امروز در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان رگبار پراکنده باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و برای فردا در اکثر مناطق کشور جو آرامی پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران امروز (۹ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و فردا دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل
  • هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان
  • اعزام ۸۵ زائر حج عمره از ایلام به سرزمین وحی