Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@06:03:38 GMT

ماشین آلات مورد نیاز مناطق سیل زده را تأمین کردیم

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۸۵۷۲

ماشین آلات مورد نیاز مناطق سیل زده را تأمین کردیم

تهران - ایرنا - مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از خدمات رسانی این سازمان به مناطق سیل‌زده در استان‌های کشور خبر داد و گفت: ماشین آلات مورد نیاز مناطق سیل زده را تأمین کردیم

به گزارش چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی وزارت دفاع، سردار علیرضا تمیزی در تشریح اقدامات این سازمان در جریان سیل اخیر در بخش‌هایی از کشور، اظهار کرد: بنیاد تعاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بر اساس نیازها و امکانات موجود با اعزام یکصد نیرو و 50 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین به منطق سیل زده تلاش کرد با انجام اقدامات مهندسی، زیر ساختی و بازکردن مسیرهای مسدود ، روند خدمت رسانی به مناطق سیل زده را با هماهنگی مدیریت بحران کشور تسریع دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار علیرضا تمیزی ادامه داد: در منطقه سیل‌زده خوزستان و به طور ویژه شهرستان خرمشهر و شهر کارون، 32 نفر از این مجموعه به صورت شیفت‌های شبانه‌روزی و با بکارگیری 15 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین اعزامی از سوی بنیاد تعاون خدمات شایسته ای همگام با سایر دستگاه های کشوری و لشکری به انجام رساندند.
وی افزود: در استان لرستان با اعزام نیر و 10 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین به این مناطق مسیر روستاهای کوهدشت شمالی با جمعیتی بالغ بر 20 هزار نفر بازگشایی شد.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی این سازمان در خراسان شمالی، گلستان و مازندران، یادآور شد: مجموعاً 13 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین به این مناطق جهت کمک به سایر نهادها و همچنین امداد رسانی به مردم و اجرای عملیات مهندسی اعزام شدند.
مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: در منطقه سیل‌زده جوانرود استان کرمانشاه نیز با اعزام نیرو به همراه 4 دستگاه ماشین‌آلات سنگین روند امداد رسانی به این مناطق تسریع پیدا کرد.
سردار تمیزی به نقش ویژه بنیاد تعاون ودجا در بارگیری، حمل و تخلیه خودروهای صدمه دیده درمحدوده دروازه قرآن شیراز نیز اشاره کرد و گفت: با کمک ماشین‌های سنگین، تخلیه و بازسازی این محدوده برای برقراری تردد عادی به سرعت انجام شد. همزمان با ایجاد شیفت‌های شبانه‌روزی و کمک‌رسانی 24 ساعته به منطقه سعدیه شیراز، به این محدوده نیز خدمات رسانی انجام شد.
وی اضافه کرد: بازگشایی مسیر مسدود ناشی از آب‌گرفتگی منطقه جوادیه شیراز،لایروبی رودخانه ورودی به شیراز از طرف منطقه خرامه، بازگشایی مسیر آب در ورودی تونل سعدی، کمک‌رسانی به مناطق شهرک صدرا و بلوار حافظ شیراز و کمک به بازگشایی جاده‌ها در شهرستان سوادکوه استان مازندران، بکارگیری تعداد زیادی دستگاه کامیون و جرثقیل و تریلی جهت بارگیری و حمل ماشین های صدمه دیده، همکاری با اداره کل مهندسی مازندران و گلستان و ارسال ماشین آلات مورد نیاز، همکاری با وزارت راه و شهرسازی و ترمیم دیواره های سد وشمگیر در استان گلستان از مهمترین اقدامات این سازمان به شمار می رود.
سیام*9612*1535

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سيل98 وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۸۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ شرکت گاز گیلان اعلام کرد: به دلیل تعمیر خطوط انتقال گاز برای پایداری شبکه و ارتقای خدمات رسانی به مشترکان ، جریان گاز مناطقی از شهر رضوانشهر شامل میدان کوثر ، خیابان بیگزاد محله، خیابان محسنی ، کوچه شهادتی ، غدیر ۱ تا ۵ ، تالار علی بیگ ، پشت مدرسه استثنایی و خانه‌های مسکن مهر در شهر رضوانشهر ، فردا سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ قطع خواهد شد.

شرکت گاز گیلان از مشترکان خواست هنگام قطعی جریان گاز، از دستکاری تجهیزات گاز رسانی خودداری کنند.

پس از پایان تعمیرات، ماموران شرکت جریان گاز را دوباره برقرار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آب‌رسانی شهری نیست