Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@03:02:19 GMT

فرزندان «خاشقجی» حل و فصل قتل پدرشان را تکذیب کردند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۰۶۳۵

فرزندان «خاشقجی» حل و فصل قتل پدرشان را تکذیب کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، فرزندان جمال خاشقجی روزنامه‌نگار اهل عربستان سعودی که پیشتر در کنسولگری کشورش در استانبول به قتل رسیده بود، امروز چهارشنبه در بیانیه‌ای هرگونه بحث و توافق با ریاض در خصوص حل و فصل این فاجعه را تکذیب کردند.

فرزند بزرگ خاشقجی نیز در این خصوص گفت: هم اکنون محاکمه در حال برگزاری است و هیچ حل و فصلی مورد بحث و بررسی قرار نگرفته و یا در دستور کار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که روزنامه آمریکایی واشنگتن پُست پیشتر نوشته بود که فرزندان جمال خاشقجی به دریافت خانه و پول به عنوان غرامت قتل پدر خود مبادرت ورزیده اند.

گفتنی است جمال خاشقچی، روزنامه‌نگار اهل عربستان سعودی سردبیر سابق روزنامه الوطن و ستون‌نویس واشنگتن‌پست، در اکتبر ۲۰۱۸ جهت انجام کار اداری وارد کنسولگری کشورش در استانبول شد و در آنجا به قتل رسید.

پس از گذشت این مدت، چگونگی انجام جنایت و زمان و مکان آن مشخص شده، اما هنوز از جنازه وی خبری نیست.

کد خبر 4587458

منبع: مهر

کلیدواژه: جمال خاشقجی واشنگتن پست عربستان سعودی استانبول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۰۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ صالحی گفت: دریافتی فرزندان مشمول طرح محسنین هم ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال در ماه است.

وی افزود: با مشارکت و همدلی خیرین زنجانی، کمیته امداد استان زنجان رتبه نخست کشوری را در نگهداشت حامیان دارد.

صالحی بابیان اینکه در حال حاضر قریب به چهار هزار و ۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، ادامه داد: این تعداد فرزند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از حمایت‌های کمیته امداد برخوردارند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از همکاری ۳۶ هزار و ۴۸۰ حامی با این نهاد خبر داد و گفت: قریب به چهار هزار نفر از این حامیان در ماه رمضان جذب شدند.


وی با بیان اینکه خیرین با هر مبلغی می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، افزود: خیران نیک اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

دیگر خبرها

  • عکس/ مجسمه جرج واشنگتن دانشگاه هاروارد بعد از اعتراضات!
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • بچه‌ها الگوی خوابشان را از والدین می‌آموزند
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • سید جمال‌الدین اسدآبادی مبارز و قهرمان ملی در برابر استعمار، اما ناشناخته برای نسل جوان
  • خانواده‌ها فرزندان خود را با معارف الهی آشنا کنند
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • شبکه خبر دو هک نشده است/ تکذیب اضافه شدن صوت خارجی به سیگنال
  • برادر مهران غفوریان عکس پدرشان را منتشر کرد