Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:10:49 GMT

جشنواره لاله ها فرصتی برای معرفی البرز است

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۳۵۸۳

جشنواره لاله ها فرصتی برای معرفی البرز است

کرج - ایرنا - رئیس بنیاد البرز شناسی اعلام کرد که برگزاری جشنواره لاله هاو روز فرهنگی کرج فرصتی برای معرفی استان نوپای البرز است.

به گزارش ایرنا، دکترمهراب رجبی روز چهارشنبه در آیین روز فرهنگی کرج که در باغ گل های پارک شهید چمران برگزار شد، اظهار داشت: تقارن روز فرهنگی کرج و جشنواره لاله ها ، استان البرز را به مقصد گردشگری تبدیل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از مدیریت شهری کرج به خاطر کاشت بیش از 120 هزار اصله درخت طی سال گذشته در مناطق مختلف این کلانشهر افزود: این اقدام بیانگراهمیت سبزشهری و حفظ طبیعت از سوی شورا و شهرداری است.
رجبی با اشاره به وقوع سیل درایام نوروز امسال گفت: باید به طبیعت احترام بگذاریم و از قطع درختان جلوگیری به عمل آمده و از ساخت و سازهای غیر مجاز در مسیل ها خودداری کنیم.
رئیس البرز شناسی یکی از عوامل وقوع حوادث این چنینی را انسان هایی معرفی کرد که با دست درازی به طبیعت شرایط زیست محیطی را به مخاطره می اندازند.
وی ادامه داد: توسعه فضای سبز در کرج علاوه بر کاهش آلودگی هوا نقش به سزایی در زیبایی شهر و افزایش روحیه نشاط و سرزندگی در میان شهروندان دارد.
21 فروردین ماه به نام روز فرهنگی کرج نامگذاری شده است.
جشنواره لاله ها تا 17 اردیبهشت ماه سال جاری در پارک شهید چمران کرج دایر است.
بیش از 200 هزار لاله گل و 100 گلدانی در این جشنواره به نمایش درآمده است.
7410/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي روز فرهنگي جشنواره لاله البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۳۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان گفت: اختتامیه نهمین دوره مسابقه گروهی رشد، روز گذشته در مدرسه علمیه تخصصی فاطمه معصومه (سلام الله علیها) بندرعباس برگزار شد که در این مراسم از پژوهشگران حوزه علمیه خواهران هرمزگان قدردانی شد.

 سمیه احمدی طیفکانی افزود: در نهمین دوره مسابقه گروهی رشد؛ یک گروه حائز رتبه کشوری و شش گروه منتخب استانی در نهمین دوره مسابقه رشد شدند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان  گفت: گروه شهید سلیمانی با موضوع «راهکار‌های تقویت روابط عاطفی از منظر امام خامنه ای» با راهنمایی مریم جعفری سراجی و نگارش  خاتون سهراب پور و  سمیه رضایی شایسته تقدیر کشوری شدند.

 احمدی طیفکانی گفت: مدرسه علمیه الزهراء (سلام الله علیها) بندرعباس، مدرسه فاطمه بنت الرسول (سلام الله علیها) جاسک و مدرسه علمیه الزهراء (سلام الله علیها) کیش نیز با راهنمایی اساتید و تدوین طلاب شایسته تقدیر استانی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • نفرات برتر جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار معرفی شدند
  • تجلیل از بزرگان فرهنگی فرصتی برای اعتلای فرهنگ است
  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • تجربه حضور «رویاباف و قاضی» در کانادا/ ماجرای خانم قاضی چیست؟
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • معرفی قابلیت‌های گردشگری گیلان در جشنواره بهار نارنج
  • فرهنگ ایثار و شهادت باید به جهانیان معرفی شود
  • معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین