Web Analytics Made Easy - Statcounter

الگری انتظار ضدحملات خطرناک‌تری از تیمش داشت.

طرفداری- دیدار جذاب تیم‌های آژاکس-یوونتوس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به تساوی 1-1 انجامید. ماسیمیلیانو الگری، سرمربی بیانکونری پس از بازی به اسکای ایتالیا گفت:

مطمئن بودم که روگانی خوب کار می‌کند چون او یکی از بهترین مدافعان در ایتالیا است. روگانی هنگام دفاع کردن، مدافعی عالی است و فقط باید کمی در زمینه بازیسازی از دفاع پیشرفت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آژاکس در فضاهای تنگ بسیار خوب کار می‌کند و با تعداد نفرات زیاد حمله می‌کند. بنابراین بازی برابر آن‌ها آسان نیست. آن‌ها ما را شدیدا پرس کردند تا فضا به دست بیاورند اما ما به اندازه کافی در ضدحملات به آژاکس ضربه نزدیم. فورا پس از استراحت بین نیمه گل خوردیم و چنین گلی به آژاکس اعتماد به نفس داد. ما نیز کمی شوکه شدیم اما توانستیم خود را بازیابی کنیم. رونالدو یک بار دیگر ثابت کرد که بازیکنی با سطح متفاوتی است. زمان‌بندی و نحوه حرکت او متفاوت با سایر بازیکنان است.

رودریگو بنتانکور امشب نقشی اساسی روی گل داشت، با حرکت او، ماتیاس ده لیخت از جریان بازی خارج شد و فضا برای ضربه سر رونالدو فراهم گشت. پیانیچ در کمک به دفاع خیلی خوب بود اما در بازیسازی از خط هافبک به مشکلاتی برخورد کرد. آژاکس در این بازی در بسیاری از اوقات از فرنکی دی یونگ برای حمله به سمت راست ما استفاده کرد و برناردسکی مجبور بود به عقب برگردد. دی یونگ، بازیکنی است که پایه ریز تمام حملات آژاکس است. آژاکس بازیکنان زیادی داشت که تک کارته بودند و به خاطر بازیخشن، تکل‌های ریسکی نیز می‌زدند اما ما به اندازه کافی با فرارهایمان برای آژاکس مشکل ایجاد نکردیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۴۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم

گارناچو که چندین بار علاقه اش به کریستیانو رونالدو را نشان داده، این بار در بازی بیلیارد خوشحالی خود را به سبک ستاره پرتغالی انجام داد.

دانلود (1.9MB)

دیگر خبرها

  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را از دست می‌دهیم
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را دست می‌دهیم
  • نویدکیا: نبردن در خانه برای ما اذیت‌کننده است
  • انسولین در داروخانه های هشتگرد به اندازه کافی موجود است
  • انسولین در داروخانه های هشتگرد به اندازه کافی موجود است 
  • آیا صدام حسین واقعا «دیوانه خاورمیانه» بود؟
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • ارتش تک‌نفره قایدی برای صعود به فینال کافی نبود
  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!