Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-03@07:10:14 GMT

عزت و اقتدار نظام اسلامی مدیون خون شهداست

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۵۴۰۸

عزت و اقتدار نظام اسلامی مدیون خون شهداست

   

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از خبرگزاری شبستان، امیر دریادار دوم «افشین تاشک» در مراسم بزرگداشت بیستمین سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی در مسجد جامع بندرعباس ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، سالروز شهادت صیاد شیرازی را گرامی داشت و اظهار کرد رشادت شهدا، جانبازان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس و شجاعت و جان فشانی شهدای مدافع حرم موجب شده تا در این دنیای پر آشوب، شاهد امنیت پایدار در ایران اسلامی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خطاب به نیروهای نظامی، تصریح کرد: اگر امروز سعادت پیدا کرده ایم که لباس مقدس خدمت به نظام جمهوری اسلامی را بر تن کنیم از برکت خون پاک شهدا و از خودگذشتگی جانبازان عزیز است.

 

فرمانده قرارگاه مقدم جنوب با تاکید بر اینکه باید به این نکته توجه داشته باشیم که رهروان چه کسانی هستیم، افزود: در حال حاضر نیروهای نظامی کشور در آمادگی کامل بسر می برند و در همه حال گوش به فرمان فرمانده کل قوا می باشند.

 

امیر سرتیپ دوم «دربندی»، از همرزمان شهید صیاد شیرازی و از اساتید هیا نیزت معارف جنگ نیز به  بیان خاطره ای از زندگی شهید صیاد شیرازی پرداخت و گفت: عامل موفقیت شهید صیاد، پایبندی به نماز اول وقت و ولایت مداری بود.

 

 

وی با اشاره به جایگاه والای شهید علی صیاد شیرازی، خاطر نشان کرد: شهدا زمان، مکان و دل ها را تسخیر می کنند و این رمز جاودانگی شهدا در گذر زمان است.

 

دربندی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی هیچ زمان خود را ازعلما، مراجع و اساتید اخلاق جدا نکرد و یکی از شاگردان شاخص آیت الله مجتهدی تهرانی بود.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۵۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت به مردم ادامه راه شهدا است

استاندار ایلام گفت: خدمت‌ به مردم و اعتلای نظام و انقلاب گامی در راستای اهداف والای شهدا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده «محمدشفیع فیضی‌زاده» در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شهدا موجب برکت هر جامعه‌ای هستند، اظهار کرد: عزت، افتخار، سربلندی و امنیت کشور مرهون جانفشانی شهدا است.

وی با اشاره به آیه (۱۶۹) سوره آل عمران
«وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ، هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده مپندار، بلکه زنده‌اند که نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند» گفت: در قرآن کریم به جایگاه والا و بلندمرتبه شهدا اشاره شده است.

استاندار ایلام با بیان اینکه آرمان و اهداف شهدا اعتلای قرآن، دین اسلام و اعتلای نظام اسلامی و توجه به اصول دینی است، گفت: شهدا جان خود را برای اعتلای نظام اسلامی و پاسداری از خاک این کشور فدا کردند بنابراین وظیفه پاسداری از خون شهدا داریم.

بهرام‌نیا ضمن قدردانی از استقبال باشکوه مردم در تشییع پیکر این شهید بزرگوار، گفت: مردم و مسئولان استان از این شهید استقبال باشکوهی داشتند، شهدا بر گردن ما حق دارند و باید با خدمت به مردم و اعتلای نظام و انقلاب بتوانیم گامی در راستای اهداف والای آن‌ها برداریم.

به گزارش ایمنا، شهید محمدشفیع فیضی‌زاده سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر سه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پس از ۴۱ سال گمنامی در منطقه عملیاتی زرباطیه عراق در آن سوی مرز مهران تفحص شد.

کد خبر 750213

دیگر خبرها

  • خدمت به مردم ادامه راه شهدا است
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • طرح ولایت آیت الله مصباح یزدی اثرات عمیقی در جوانان داشت
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده