Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@20:40:19 GMT

کلاهبردار حرفه ای 250 میلیون ریال از حساب خریدار سرقت کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۷۰۱۷

کلاهبردار حرفه ای 250 میلیون ریال از حساب خریدار سرقت کرد

سرهنگ فیروز سرخوش نهاد روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: شاکی به منظور خرید اقلام ضد فرهنگی با فردی در فضای مجازی تلگرام آشنا شده بود و پس از 2 هفته برقراری ارتباط تلگرامی و جلب اعتماد مالباخته، فرد کلاهبردار برای تحویل اقلام ضد فرهنگی درخواست پیش پرداخت (بیعانه) می کند.
رییس پلیس فتا همدان اضافه کرد: فرد کلاهبردار برای رسیدن به هدف خود، مالباخته را به بهانه پرداخت بیعانه به یک صفحه و درگاه جعلی هدایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ سرخوش نهاد اظهار داشت: پس از مراجعه مالباخته به صفحه جعلی و درج مشخصات کارت بانکی، این اطلاعات توسط متهم به سرقت رفته و در یک مرحله تمامی موجودی حساب شاکی به میزان 250 میلیون ریال را به سرقت برد.
وی افزود: مالباخته پس از مراجعه به بانک متوجه خالی شدن حساب بانکی اش شده سپس موضوع را به کارشناسان پلیس فتا اطلاع رسانی کرد.
رییس پلیس فتا همدان ادامه داد: متهم این پول را در محل دیگری هزینه کرده و تاکنون 100 میلیون ریال از آن به مالک بازگردانده شده است و تلاش برای دستگیری کلاهبردار ادامه دارد.
سرهنگ سرخوش نهاد تاکید کرد: شهروندان بدانند که فروشندگان اقلام ضد فرهنگی و ممنوعه کلاهبرداران سایبری هستند و بر این باورند که مالباخته به علت ممنوع بودن خرید و فروش این قبیل کالا در صورت سرقت از حسابش شکایت نمی کند.
7526/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 پول خرید و فروش سرقت فتا فضای مجازی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۷۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: همدان/ شهادت یک پلیس در حین دستگیری قاتل متواری ۱۰ مورد از رایج‌ ترین کلاهبرداری‌ های اینستاگرامی دستگیری قاتل متواری در کمتر از ۲۴ ساعت در ساوه

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد