Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@09:15:11 GMT

تهیه و بازنگری ۸۱۳ طرح هادی روستایی

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۷۱۷۳

تهیه و بازنگری ۸۱۳ طرح هادی روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری به مناسبت دهه گرامیداشت افتتاح حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) و تأسیس این نهاد در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد، از تهیه و بازنگری ۸۱۳ طرح هادی روستایی با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال از ابتدای تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون در این استان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهراب رئیسی گفت: از این تعداد، ۳۲۹ طرح با اعتبار یک هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال در روستا‌های استان اجرا شد.

وی از صدور ۷۳ هزار جلد سند مالکیت روستایی و شهری با جمهیت زیر ۲۵ هزار نفر در این مدت در استان خبر داد و افزود: ۹ هزار قطعه زمین به واجدین شرایط برای ساخت مسکن نیز واگذار گردید.

رئیسی اضافه کرد: ۷۶ هزار فقره خدمات فنی صدور پروانه ساختمانی نیز ارائه شد.

وی با اشاره به عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در حوزه بازسازی و مسکن روستایی در این مدت گفت: ۶۳ هزار و ۷۸۵ فقره تسهیلات بازسازی و بهسازی و تعمیری با اعتبار چهار هزار و ۹۱۰ میلیارد ریال ارائه شده است.

رئیسی با بیان جابه جایی ۸۵ روستای در معرض خطر ادامه داد: همچنین ۱۶۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض برای هشت هزار و ۲۸۵ خانوار پرداخت شد.

وی درخصوص اقدامات در حوزه مسکن شهری نیز گفت: از ابتدای تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، طرح مسکن مهر برای هشت هزار و ۷۳۸ واحد مسکونی با اعتبار یک هزار و ۶۷۵ میلیارد ریال اجرا گردید.

رئیسی افزود: در این مدت سه هزار و ۷۲۴ واحد مسکونی با استفاده از شش هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به مرحله ساخت رسید.

وی ادامه داد: همچنین آماده سازی ۱۲۰ هکتار از اراضی مسکن مهر و منظریه شهرکرد با اعتبار ۹ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال صورت گرفت.

۲۱ تا ۳۰ فروردین ماه به عنوان دهه گرامیداشت افتتاح حساب ۱۰۰ به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تاریخ ۲۱ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و با افتتاح حساب ۱۰۰ نزد شعب بانک ملی، با هدف کمک به خانه‌سازی برای محرومین و مستضعفان تأسیس گردید.

انتهای پیام/خ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۷۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ محمدرضا رضایی مدیر کل بیمه سلامت خوزستان گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر، بیمه شدگان شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و ۵ دهک اول درآمدی در استان به صورت سیستمی و متمرکز بدون پرداخت حق بیمه به صورت رایگان به مدت یکسال و تا پایان فروردین ۱۴۰۴ تمدید شد.
بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان برای تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را ظبق ضوابط و دستورالعمل این سازمان دریافت کنند.
وی ادامه داد: افرادی که جزء دهک‌های ۶ تا ۱۰ می‌باشند می‌توانند جهت برخورداری از بیمه و یا تمدید اعتبار بیمه خود با پرداخت حق بیمه مصوب مطابق تخفیفات اعلام شده بین ۵۰ تا ۸۰ درصد در سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت ایران به نشانی https://csp.ihio.gov.ir اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار