Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:43:00 GMT

«کلوچه‌های خدا» در چهارمین چاپ خود، ۱۱ ساله شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۶۷۳۲

«کلوچه‌های خدا» در چهارمین چاپ خود، ۱۱ ساله شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این اثر که نخستین بار در سال ۱۳۸۷ از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است، داستان خرس کوچکی را نقل می‌کند که تصمیم دارد از خدا به‌خاطر همه زیبایی‌هایی که خلق کرده تشکر کند. او به پیشنهاد کلاغ تصمیم می‌گیرد برای خدا کلوچه بپزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی جوجه تیغی پیشنهاد دیگری برای او دارد.»

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «بهار از راه رسیده بود. وسط دشت، درخت سیب پر از شکوفه شده بود. صبح بود و نور خورشید روی شبنم چمن‌زار می‌درخشید. خرس کوچولو از خواب بیدار شد و سر از لانه‌اش بیرون آورد. به اطرافش نگاه کرد و با شگفتی فریاد زد: وای خدا جان! چقدر این جا را قشنگ کرده‌ای! خرس کوچولو سرش را خاراند و از خود پرسید: چطور برای این همه قشنگی از خدا تشکر کنم؟»

کتاب «کلوچه‌های خدا» در چاپ چهارم خود در شمارگان ۲ هزار و ۵۰۰ نسخه به دست مخاطبان بالای ۷ سال رسیده است. پیش‌تر نیز ۲۲ هزار نسخه از این اثر منتشر شده است.

قیمت این اثر که تصویرگری آن را نیز کلر ژوبرت بر عهده داشته، ۷ هزار تومان است.

نمایش «کلوچه‌های خدا» به کارگردانی آرش شریف‌زاده نیز با اقتباس از همین کتاب در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون تولید شده است که شش جایزه از بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان را دریافت کرده است.

کد خبر 4588355

منبع: مهر

کلیدواژه: معرفی کتاب ادبیات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۶۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، دکتر دهمرده افزود: این دستگاه از نوع ATF و کاملا ایرانی است که توانایی پاسخگویی کامل به بیماران دیالیزی شهرستان را داراست و بیماران دیگر نیازی به مراجعه به سایر شهرستان‌ها ندارند.
وی ادامه داد: با توجه به رشد بیماران دیالیزی مبتلا به فشار خون بالا و دیابت که منجر به نارسایی سیستم کلیوی می‌شود لازم است تا افراد نسبت به درمان به موقع اقدام و با تغییر در سبک زندگی به ایجاد جامعه سالم کوشا باشند.
رئیس بیمارستان دارالشفاء میرجاوه با اشاره به فعال بودن چهار دستگاه دیالیز در این بیمارستان تصریح کرد: دسترسی افراد دیالیزی به خدمات بهینه و منجر به بهبود کیفیت زندگی بیماران شده است.
در حال حاضر ۱۶ بیمار دیالیزی در میرجاوه حضور دارند که سال گذشته دو هزارو ۵۰۰ جلسه دیالیز ویژه این افراد انجام شده است.

دیگر خبرها

  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برگزار می‌شود
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود