Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ پیش از نمایش فیلم "غلامرضا تختی"، حسین کلانی بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در صحبت های کوتاهی ضمن تبریک سال نو و ابراز تاسف درباره حوادث ناگوار کشور گفت:« هر کدام از ما قهرمانانی را در هر دوره به عنوان اسطوره می شناسیم ،در صورتی که معنی اسطوره به زعم من والاتر از اینها است ومعنی خاصی دارد که از تجمیع اعمال ،رفتار و تفکرات فرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: « این شانس را داشتیم بعد از پوریای ولی که در داستان ها از جوانمردی اش خوانده ایم، شخصیت معاصری برای تمام ما الگوی جوانمردی شود و به معنی واقعی جهان پهلوان تختی اسطوره  واقعی است.او اسطوره ای است  که در هر دوره مظلوم واقع شد.در تمام این سالها هیچکس نتوانست قطره ای از دریای کارهای او را انجام بدهد. جای او همیشه در قلب ما است و به وجود چنین شخصیتی  افتخار می کنیم.

او در پایان ضمن تشکر از سعید ملکان و بهرام توکلی برای به تصویر کشیدن بخش هایی از زندگی جهان پهلوان تختی گفت: «ای کاش صدا و سیما استین بالا می زد  واز چنین فیلمی که به معنی واقعی می توان آن را فیلمی ملی دانست حمایت بیشتری می کرد.»

علیرضا رضایی نایب قهرمان المپیک آتن نیز پس از ابراز همدردی با بازماندگان حوادث اخیر و تسلیت درگذشت جمشید مشایخی در صحبت های کوتاهی گفت: «فیلم غلامرضا تختی فیلمی واقع گرا مبتنی برواقعیت ساخته شده  و به زعم من کامل ترین  و دقیق ترین روایت از زندگی این اسطوره است.  شک نکنید اگر زنده یاد تختی الان بین ما بود،پرچم دار کمک به هموطنان سیل زده بودند.«

او ادامه داد:«از عوامل این فیلم تشکر می کنم، امیدوارم مردم عزیز و قدرشناس ایران از این فیلم که به یاد و نام جهان پهلوان تختی ساخته شده است حمایت کنند.تا همچنان این تفکر زیبا که می توان به زندگی شخصیت های ویژه کشورمان پرداخت،پا برجا بماند.»

 

خبرنگار: مژگان رسولی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حسین کلانی سیروس الوند پهلوان تختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۶۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!

پل پوگبا در فیلمی فرانسوی ایفای نقش می کند.

طرفداری | پل پوگبا، هافبک فرانسوی یوونتوس در دوران محرومیت خود بی‌کار نمانده است.

به گزارش Le Parisien، پل پوگبا که دوران محرومیت 4 ساله خود به علت مثبت شدن تست دوپینگ را سپری می کند، از این موقعیت استفاده کرده تا در فیلمی فرانسوی ایفای نقش کند. او در فیلمی فرانسوی به کارگردانی فابین انتنینته، نقش مربی چندین فوتبالیست جوان را بازی می کند. هافبک فرانسوی در این هفته در پاریس حاضر شد تا بعضی از صحنه های مربوط به او را فیلم برداری کنند. این فیلم در آوریل 2025 یعنی یک سال دیگر اکران خواهد شد. 

پل پوگبا سر صحنه فیلمی که در آن ایفای نقش می کند پل پوگبا سر صحنه فیلمی که در آن ایفای نقش می کند

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • مرگ و زندگی ما به دست میدان مغناطیسی زمین است!
  • شهری شلوغ با بیشترین نرخ رشد جمعیت در جهان
  • پیگیری و تسهیل رفع مشکلات اهالی کلاته محمدعلی پهلوان
  • جهان اسنوکر شوکه شد! اسطوره‌ها حذف شدند، فینال بین دو غافلگیرکننده
  • باران شلاقی مهمان ناخوانده شهر ایوان غرب شد + فیلم
  • دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود