Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جمع مردم راین با اشاره به ادبیات گستاخانه آمریکایی‌ها در برابر جمهوری اسلامی و لحن ادبیات متفاوت آن‌ها نسبت به گذشته، گفت: همه تلاش آن‌ها به ویژه در دو سال اخیر این بوده با فشار سنگین اقتصادی از محل تحریم ها، نگاه مردم ما نسبت به انقلاب و امام و آرمان‌ها را تغییر دهند، اما هنوز مردم ما را نشناختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها همیشه تحلیل غلط از مردم و نظام ما داشتند، افزود: مردم ما در اوج مشکلات اقتصادی که حتی ممکن است ناشی از سوء مدیریت و عملکرد ناصحیح مسئولین باشد، اما به واسطه اعتقادات خود پای نظام و مبانی و اعتقادات ایستادند و نشان دادند زیر خیمه ولایت امام علی بن ابیطالب علیه السلام امروز افتخار و عزت شیعه در دنیا هستند.

پورابراهیمی حکومت شیعی ایران را که پس از دوران امام علی (ع)در دنیا تاکنون به این شکل سابقه نداشته و چنین پایدار نبوده را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: خداوند این حکومت را توسط امامی که در حد اولیا و انبیا ظاهر شد برای مردم ایران ایجاد و این انقلاب مسیر تفکر شیعه را احیا و مسیر حرکت او را متفاوت کرد؛ انقلابی که اگر امروز بعد از ۴۰ سال آثاری از تفکر شیعه در عراق و سوریه و لبنان و دیگر کشور‌ها هست به واسطه عرصه میدانی قلمرو حضور ایران به عنوان محور تصمیمات منطقه است.

وی علت عصبانیت، موضع گیری و اقدام آمریکایی‌ها علیه ایران را همین موضوع دانست و غلط‌ترین تحلیل آن‌ها را دست برداشتن مردم ایران از نظام و رهبری تحت تاثیر تحریم و مشکلات اقتصادی عنوان و بیان کرد: آمریکایی در ایجاد حکومت لائیک در ترکیه موفق شدند، اما در ایران که می‌خواستند با روی کارآوردن رضاشاه این اتفاق بیفتد شما دیدید بعد از مدتی مسیر متفاوت شد، زیرا این مردم از امام حسین علیه السلام شعار هیهات من الذله را به عنوان سرمشق زندگی قرار دادند لذا مردمی که زیر بیرق امام حسین علیه السلام هستند زیر بار زور آمریکا نمی‌روند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس تحلیل غلط دیگر آمریکا را مربوط به اظهارنظر‌های مقامات آن‌ها در برگزاری جشن کریسمس در سال ۲۰۱۵ در ایران دانست و اظهار داشت: آن‌ها می‌گفتند ۶ ماه اول سال ۹۷ ایران را اغتشاشات خیابانی در بر می‌گیرد و ۶ ماه دوم تحقق براندازی نظام جمهوری اسلامی است؛ آن‌ها هم مثل صدام که پس از شلیک نخستین گلوله‌ها به سمت ایران گفته بود دو هفته دیگر در تهران جشن می‌گیریم، می‌خواستند جشن کریسمس ۲۰۱۵ را در ایران بگیرند، اما الان چند ماه از ۲۰۱۵ می‌گذرد.

وی ادامه داد: صدام چه شد؟! امروز یک سردار ایرانی که افتخار جهان اسلام است نام بلندی در عراق دارد که همه به آن احترام می‌گذارند و سرداران دیگری که محبوب قلوب عراقی‌ها شدند و این واقعیتِ تفکر شیعه است

پورابراهیمی ایستادگی مردم پای انقلاب را باعث سنگین‌تر شدن وظیفه مسئولان تلقی کرد و گفت: آنچه نیاز امروز کشور در برابر هجمه استکباری آمریکا برای خدمت بیشتر به این مردم است، وحدت ملی است؛ شما واکنش مردم و ارکان مختلف و در راس آن رهبری را در خصوص اقدام رییس جمهور ابله و جاهل آمریکا درباره سپاه پاسداران که برآمده از دل‌های مردم است و با تمام وجود از انقلاب و نظام و این آب و خاک صیانت کرده، دیدید.

وی با اشاره به تصور غلط آمریکایی‌ها در ایجاد شکاف در ایران در پی این اقدام، افزود: برای نخستین بار در تاریخ انقلاب ۲۹۰ نماینده مجلس و فراکسیون‌های مختلف همه با لباس سپاه ظاهر شدند و این یکدست شدن مجلس فضای جدیدی در جامعه ایجاد و دولت و رییس جمهوری هم انصافا" از سپاه دفاع کردند و نتیجه اینکه اقدامی که می‌خواستند به تضعیف سپاه بیانجامد به فضل الهی و اینکه عدو شود سبب خیر تبدیل به اقتدار سپاه در کشور شد و این حرکت مردم در صیانت از جایگاه یک رکن مهم نظام که امروز با تمام وجود از انقلاب دفاع می‌کند دشمن را به عقب نشینی وادار کرد.
انتهای پیام/ی

مرکز جامع سلامت راین با سرمایه گذاری یکی از خیرین منطقه ساخته می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام رحیمی خطیب نماز جمعه ساوه گفت: در عملیات وعدۀ صادق، قدرت اراده ملت ایران و نیرو‌های مسلح در عرصه بین المللی به اثبات رسید.
---------
حجت الاسلام میرصادقی امام جمعه خمین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تبریک فرا رسیدن هفته معلم گفت: معلمان افسران میدان پیشرفت و مهمترین عوامل هویت سازی فرهنگی و اعتلای علمی جامعه هستند.
-------
حجت الاسلام صفاهانی امام جمعه خنداب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به روز ملی شورا‌ها گفت: شورا‌ها به عنوان نماینده مردم هستند و برای مطالبه گری از مسئولین و رفع مشکلات و کاستی‌ها در شهرستان باید اهتمام بیشتری داشته باشند. 
-------
 حجت‌الاسلام مهدی نژاد امام جمعه شازند، به پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به حمله موشکی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در قضایای اخیر، مسئله تعداد موشک‌های به زمین نشسته نیست، مسئله قدرت و جسارت و شهامتی است که در دل ملت‌ها جوانه زده و موضوع اصلی شکست هیمنه اسرائیل جنایتکار است.
-------
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام طاووسی امام جمعه آشتیان با گرامیداشت روز کارگر گفت: کارگران در عرصه تولید و اقتصاد نقش بسیار مهمی دارند و باید به جایگاه این قشر بزرگ جامعه بیش از پیش توجه شود.
----
حجت الاسلام سعیدی امام جمعه کمیجان با اشاره به دیدار جمعی از فرماندهان سپاه با رهبرمعظم انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون دوران بعد از انقلاب با قدرت از تمامیت ارضی و انقلاب اسلامی پاسداری می‌کند و این دستاورد‌ها و توانمندی داخلی جوانان برومند این سرزمین است که هیمنه اسرائیل و آمریکا را فروریخته است.
-------
حجت الاسلام ربانی امام جمعه محلات به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای اشاره کرد گفت: شهدا پهلوانان واقعی هستند، پهلوان الگویی برای جوانان و نوجوانان محلات محسوب می‌شودند لذا باید این فرهنگ را پاس بداریم.
------
حجت الاسلام غفوری امام جمعه دلیجان با اشاره به هفته کار و کارگر، گفت: در دین مبین اسلام در زمینه مقام کارگر بسیار تأکید شده تا جایی که پیامبر(ص) بر دستان کارگر بوسه می‌زنند و این نشان از مقام والای این قشر تأثیرگذار در جامعه دارد.

دیگر خبرها

  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • متفکرآزاد: خیزش دانشجویان آمریکایی منجر به خیزش جهانی علیه رژیم صهیونیستی شود
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی