Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@00:00:02 GMT

ترکیب تراکتور در مقابل سپیدرود مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۹۴۰۸

ترکیب تراکتور در مقابل سپیدرود مشخص شد

در غیاب یوکیا سوگیتا، همچنان ساسان انصاری در ترکیب اصلی تراکتورسازی جای دارد.

به گزارش ورزش سه، تیم تراکتورسازی تبریز امروز در دیداری حساس به مصاف سپیدرود خواهد رفت. شاگردان ژرژ لیکنز با در صورت برد در این بازی به صورت موقت صدرنشین خواهند شد.

 

در این بازی ترکیب تراکتور تغییری نسبت به بازی های قبل ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروزان در درون دروازه قرار گرفته، طیبی و سلیمی مدافعان میانی هستند،در سمت راست اسماعیلی فر و در چپ احسان حاج صفی بازی خواهد کرد.

 

در خط هافبک لیکنز بازهم آرایش ۵ نفره را انتخاب کرده است. جایی که مهدی پور و ایمانی به عنوان هافبک دفاعی بازی می‌کنند. شجاعی در مقابل آن ها خواهد بود و در سمت راست چپ نیز دژاگه و انصاری حضور خواهند داشت. مهاجم نوک نیز آنتونی استوکس است.

 

محسن فروزان، ایمان سلیمی، محمد طیبی، دانیال اسماعیل‌فر، احسان حاج‌صفی، مهدی مهدی پور، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، ساسان انصاری، اشکان دژاگه و آنتونی استوکس بازیکنان تراکتور در مقابل سپیدرود خواهند بود.

 

روی نیمکت علی طاهران، علیرضا نقی زاده، محمدرضا آزادی و... حضور خواهند داشت. این بازی از ساعت ۱۷ آغاز می‌شود.

تراکتورسازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۹۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم

ترکیب تیم پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم اراک مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور، در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.

پرسپولیس در این بازی با ترکیب امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو، مهدی ترابی، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر وارد زمین خواهد شد.

منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود

احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد، عارف حاج عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی نیز ترکیب اصلی آلومینیوم را تشکیل می‌دهند.

امیر عرب‌براقی قضاوت این مسابقه را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • ترکیب تراکتور و ذوب‌آهن مشخص شد
  • اعلام اولین ترکیب تراکتور با مطهری
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • حسرت شوت‌زنی که پنالتی از دست داد (عکس)
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان مشخص شد