Web Analytics Made Easy - Statcounter

خواننده سرودهای انقلابی گفت: باید طوری تبلیغ کنیم که جوانان کشور حتما مسابقات بین المللی را ببینند

به گزارش خبرگزاری شبستان ، «محمدگلریز» در گفت و گو با ستاد خبری سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با بیان اینکه قرآن کریم یکی از مهمترین معجزات در طول تاریخ بشریت است، گفت: با اینکه قرنها از نزول قرآن کریم  به پیامبراکرم(ص) می گذرد، اما همچنان می بینیم که معانی و پیام های قرآنی به روز و قابل استفاده برای عموم انسانها هستند و هرگز مرور زمان باعث از بین رفتن کاربرد این کتاب الهی و آسمانی نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خواننده سرودهای انقلابی ادامه داد: دانشمندان زیادی در کشورهای خارجی بر روی بندبند قرآن کریم تحقیق و بررسی می کنند تا به سوالات خود دست پیدا کنند و این نشان می دهد که قرآن کریم فقط یک کتاب ساده نیست و همچنان که اثرات معنوی دارد، اطلاعات زیادی را می توان از جهان خلقت و انسانها از آن استخراج کرد.

گلریز با بیان اینکه قرآن کریم باعث نشاط روح و روان انسان می شود، تاکید کرد: خوشحالم که پدر و مادرم، قرائت این کتاب الهی را به من آموختند و باعث شدند که با این کتاب الهی از دوران کودکی و نوجوانی ارتباط برقرار کنم.

این خواننده سرودهای انقلابی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم در کشورمان ابراز داشت: برگزاری این مسابقات در کشورمان اهمیت زیادی دارد چرا که نخبه های قرآنی کشورهای اسلامی در این مسابقات، گرد هم می آیند و با یکدیگر رقابت می کنند و همین باعث می شود که هر سال استعداد قرآنی خود را تقویت کنند اما نقش رسانه ها در تبلیغ برگزاری این گونه مسابقات بین المللی، اهمیت  زیادی دارد.

وی اضافه کرد: رسانه ها می توانند با پوشش گسترده برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم، باعث شوند که جوانان زیادی برای تماشای این مسابقه معنوی در محل مسابقات حضور پیدا کنند و همین موضوع می تواند باعث افزایش علاقه آنان به موضوع قرآن کریم شود.
 
گلریز در پایان با اشاره به اینکه رسانه ملی، نقش مهمی در انعکاس مفاهیم قرآنی در کشور دارد، تصریح کرد: جوانان کشورمان در طول سالیان گذشته ثابت کرده اند که یکی از عمل کنندگان به مفهوم قرآن کریم هستند و شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم، نمونه بارز عمل کنندگان به قرآن کریم هستند، چرا که جهاد در راه رضای خدا و در جهت حفظ اسلام و قرآن کریم را انتخاب کردند و در این مسیر حتی حاضر شدند از جان خودشان بگذرند و رسانه ها می توانند به این موضوعات، بیشتر بپردازند. پایان پیام/551

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سپاه پاسداران سیل خبرگزاری شبستان سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم سپاه مسابقات قرآن خبرگزاری لرستان شبستان سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم محمد گلریز مسابقات قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۹۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست اداره دارالقرآن حرم مطهر رضوی با اشاره به تأکیدات تولیت آستان قدس رضوی بر این موضوع، گفت: برنامه‌های متنوع قرآنی در مسجد جامع گوهرشاد و ایوان مقصوره از اذان صبح تا اذان مغرب برگزار می‌شود.   محمد مقومی بیان معارف قرآن، ترتیل سوره مبارکه یاسین بعد از نماز صبح و تلاوت اذان گاهی قبل از اوقات شرعی در طول روز و برگزاری محافل و جلسات قرآنی را از جمله این برنامه‌ها برشمرد و افزود: همچنین جلسات سنتی قرآن کریم در یکی از شبستان‌های مسجد گوهرشاد در عصر‌ها در قالب برنامه دارالحفاظ برگزار می‌شود.   وی با اشاره به نیت واقف مبنی بر برگزاری جلسه‌ای صبحگاهی برای قرائت قرآن توسط مردم پس از نماز صبح، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در این خصوص انجام شده است.   سرپرست اداره دارالقرآن حرم مطهر رضوی یادآور شد: طبق برنامه‌ها، نخستین جلسه صبحگاهی قرائت قرآن ساعت ۴ صبح پنجشنبه در مسجد گوهرشاد برگزار و از استاد سید مرتضی سادات فاطمی، پیشکسوت و صدرالحفاظ آستان قدس رضوی، به عنوان استاد جلسه و پیشکسوت قرآنی در این جلسه دعوت شد.   مقومی همچنین اعلام کرد: از اساتید پیشکسوت دیگر و قاریان بین‌المللی و ممتاز در این جلسات هم استفاده می‌شود.

دیگر خبرها

  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • موزه پبده از بی نظیرترین موزه‌های کتب و نسخ خطی قرآن کریم
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • کتک‌کاری وحشتناک در مسابقات لیگ جوانان تهران (فیلم)
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • لزوم پرهیز از مجادله‌های بیهوده در سطح جامعه
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی