Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-06@20:21:09 GMT

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مواضع ارتش سوریه

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۴۳۸۶

خرداد: جنگنده های رژیم صهیونیستی برخی مواضع ارتش سوریه در اطراف شهر مصیاف استان حماه را هدف قراردادند.
به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) یک منبع آگاه نظامی بامداد شنبه اعلام کرد که این حمله هوایی ساعت 2و 30 دقیقه بامدادبه وقت محلی و از طریق حریم هوایی لبنان انجام شده است.این منبع آگاه افزود: سامانه های دفاعی ارتش با این حمله هوایی مقابله و برخی از موشک های شلیک شده را سرنگون کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حمله به یک پایگاه نظامی در اطراف شهر مصیاف استان در جنوب غرب شهر حماه چند ساختمان تخریب و سه نیروی نظامی زخمی شدند.جنگنده های رژیم صهیونیستی آخرین بار هفتم فروردین ماه 98 به برخی مواضع ارتش سوریه در اطراف شهر حلب حمله کردند.همچنین در دی ماه سال گذشته نیز جنگنده های صهیونیستی اقدام به حمله به دمشق پایتخت سوریه کردند که این حملات با رهگیری به موقع پدافند هوایی سوریه ناکام ماند. برچسب ها: حمله هوایی ، رژیم صهیونیستی ، ارتش سوریه

منبع: خرداد

کلیدواژه: حمله هوایی رژیم صهیونیستی ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۴۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای حملات امروز علیه رفح به ۲۶ نفر افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی طی ساعات اخیر مناطقی را در شهر رفح بمباران کردند که بر اثر آن تا این لحظه ۲۶ فلسطینی به شهادت رسیده و شمار زیادی هم زخمی شدند.

تعدادی از شهدا زن و کودک هستند. بنابر اعلام منابع محلی، جنگنده‌های اسرائیلی ۱۱ خانه را در این دور از حملات خود در رفح، بمباران کرده اند.

این در حالی است که از صبح امروز اخباری در زمینه طرح رژیم صهیونیستی برای تخلیه شرق رفح نیز شنیده شده است.

براین اساس، ارتش رژیم صهیونیستی تخلیه مناطق شرقی شهر رفح در جنوب نوار غزه را آغاز کرده است. ارتش صهیونیستی اعلام کرده در این مرحله قصد جابجایی ۱۰۰ هزار نفر از افراد حاضر در این منطقه را دارد.

کد خبر 6098108 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک/ حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • شهدای حملات امروز علیه رفح به ۲۶ نفر افزایش یافت
  • رژیم صهیونیستی مجددا گذرگاه کرم ابوسالم در غزه را بست
  • ارتش رژیم صهیونیستی درباره تلفات زیاد در کرم شالوم تحقیق می کند
  • موشک‌های ایرانی کشورهای عربی را بر سر عقل آورد؟ / اخراج محترمانه ارتش امریکا از خاک امارات +فیلم و تصاویر
  • ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد
  • سردار رشید: در عملیات وعده صادق، 240 جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند/ اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد/ آمریکا و اروپا رایگان هر امکانی را که رژیم صهیونیستی نیاز داشته باشد، در اختیارش قرار می‌دهند حتی بمب اتم!
  • ناگفته هایی از عملیات حماس و عملیات وعده صادق: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد