Web Analytics Made Easy - Statcounter

شعبان سپهر، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، با اشاره به شعار سال 98 توسط مقام معظم رهبری، اظهار کرد: برای به رونق رسیدن تولید در جهان امروز بایستی به مولفه‌ها و عوامل موثر در رونق تولید توجه ویژه‌ای کرد.
وی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان، از مهم‌ترین عوامل رونق تولید در جامعه هستند، افزود: اگر تولیدکنندگان می‌خواهند رونقی در بازار صورت بگیرد باید بعد از افزایش کیفیت و تولید کالای با کیفیت در تلاش باشند که هزینه‌ها را کاهش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان یکی دیگر از عوامل موثر در رونق تولید را قانون‌گذاران دانست و بیان کرد: باید قانونی در مراکز قانون‌گذاری به تصویب برسد که موجب تسهیل در روند رونق تولید باشد.
وی اعلام کرد: مجریان و دستگاه‌های اجرایی کشور نیز باید با تسهیل‌گری قوانین مصوب، دستگاه‌های قانونگذاری را در اجرایی شدن و تولید پر رونق تر کمک کنند.
سپهر، گفت: بانک‌ها نیز در رونق تولید می‌توانند موثر باشند که به عنوان تسهیل‌گر و کمک‌کننده تولید را رونق بدهند و مانع تولید نشوند.
وی بیان کرد: در این راستا فرهنگ جامعه باید به سویی برود که توجه ویژه‌ای به کالای ایرانی و خرید آن داشته باشند، البته باید تولیدکنندگان کالای با کیفیت و قیمت تمام شده را روانه بازار کنند.
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در ادامه ذکر کرد: در شرایط فعلی کشور، عواملی دیگری می‌تواند مؤثر باشد از جمله برنامه‌ریزی درست برای مقابله با تحریم‌های موجود در عرصه جهانی و بین‌المللی، که باید تدابیر لازم در این خصوص به نحوی باشد که در این شرایط سخت اقتصادی به رونق تولید کمک کند.
وی افزود: با توجه به اینکه امروز کشورمان در محاصره شدید اقتصادی استکبار جهانی است انتخاب شعار رونق تولید بهترین راهکار و ایده برای مقابله با مشکلات است.
سپهر اعلام کرد: در صورت اجرابی نشدن این شعار عواملی از جمله وابستگی به بیگانگان، افزایش بیکاری و افزایش قیمت‌ در کشور ایجاد و موجب رکود در این شرایط شده که بزرگ ترین مانع رشد و توسعه هر جوامع و کشوری است.
وی در پایان یادآور شد: رونق تولید موجب استقلال کشور از بیگانگان و دشمنان خواهد شد در واقع همه باید در تلاش باشند که این شعار در جامعه جایگاه واقعی خودش را پیدا کند و اجرایی شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان سیاست و اقتصاد شعار سال رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۰۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان

          به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی روز پنجشنبه گفت: به طور حتم فضای کسب و کار کشور از حذف مقررات زائد تاثیرات مثبتی به خود خواهد دید.   امیررضا رجبی افزود: فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار تا ۲۵ اردیبهشت امسال فرصت دارند تا مجوزهای کاغذی خود را به شناسه یکتا یا مجوز الکترونیکی تبدیل کنند، آن دسته از فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار که تا تاریخ مذکور نسبت به اخذ شناسه یکتا اقدام نکرده باشند از دریافت خدمات دولتی محروم می شوند.   مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: الزام قانونی برای تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا در راستای تسهیل فضای کسب و کار با هدف ایجاد فرصت های سرمایه گذاری بیشتر و امکان فرصت های جدید است.   طبق بررسی های انجام شده از مجموع ۲۳۰ هزار پروانه صنفی در استان خراسان رضوی تاکنون تعداد ۲۸ هزار پروانه معادل ۱۲ درصد شناسه یکتا دریافت کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • تنوع کشت گیاهان دارویی رونق‌بخش اقتصاد در کردستان
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است