Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@16:50:22 GMT

خط لوله اتیلن غرب به‌زودی عملیاتی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۲۱۱۲

خط لوله اتیلن غرب به‌زودی عملیاتی می‌شود

خبرگزاری میزان- مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: تلاش داریم در کمترین زمان ممکن جریان اتیلن در مسیر خط لوله اتیلن غرب برقرار شود.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، قدرت‌اله فرج‌پور درباره وضع بخش‌های آسیب‌دیده خط لوله اتیلن غرب بر اثر سیلاب گفت: تلاش می‌کنیم در کمترین زمان ممکن جریان اتیلن در مسیر این خط لوله برقرار شود و به این منظور، مدیران شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران و به همراه یکی از هلدینگ های مربوطه در نشستی مشترک راهکار‌های مختلف را برای بازسازی و ترمیم خط لوله اتیلن غرب بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون هماهنگی لازم برای تأمین لوله‌های مورد نیاز از سوی مدیریت کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی انجام شده و بنگاه تولیدی نیز ایمن‌سازی مسیر را آغاز کرده است، افزود: بی‌شک همه امکانات را برای برقراری هرچه سریع‌تر جریان اتیلن و نیز تولیدی شدن دوباره مجتمع‌های پتروشیمی به‌کار خواهیم گرفت.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: همسو با همکاری‌ها بین شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت ملی گاز و شرکت‌های تابعه، هم‌اکنون همکاران ما در شرکت مهندسی و توسعه گاز که به‌طور تخصصی فعالیت‌های اجرایی خط لوله را در ابعاد مختلف مدیریت می‌کنند، به منطقه اعزام شده‌اند تا ضمن بازدید از مسیر خط، مسائل و مشکلات را بررسی و راهکار‌های مناسب در دو حالت موقت و دائم را ارائه کنند.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصریح کرد: با توجه به اینکه راه حل دائمی ممکن است زمان‌بر باشد، طبق تصمیم‌هایی که گرفته شده، در ابتدا با اتخاذ تدابیر لازم، راهکار‌های موقت اجرایی خواهد شد و سرانجام راهکار‌های دائمی را اجرایی خواهیم کرد.

خط لوله اتیلن غرب در پی بارش‌های بی‌سابقه باران در کشور، در بخش‌هایی به دلیل سیلاب و رانش زمین دچار آسیب شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پتروشیمی پلدختر هلدینگ اتیلن غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۲۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی

کرم گودرزی گفت: با هدف افزایش ایمنی و تاب آوری شبکه گاز و همچنین همکاری برای تسهیل در ادامه راهسازی جاده جدید خرم آباد به کوهدشت، جابه جایی خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن روستا‌های محور چشمه زمزم به چنار شهرستان چگنی با ایمنی و موفقیت کامل انجام شد.

وی افزود: انجام این عملیات در حداقل زمان ممکن، بدون قطعی گاز در بخش خانگی و با استفاده از توان عملیاتی شرکت گاز چگنی انجام شد که صرفه جویی پنج میلیارد ریالی را نیز به همراه داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی جمع آوری می شوند
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • جمع‌آوری مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی
  • مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • صادرات محصولات پتروشیمی یک میلیون تن افزایش یافت
  • راهکار هایی برای کنترل اشتها
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود