Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت:استفاده از نسل جوان در اداره کشور از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در بیانیه "گام دوم" انقلاب است که باید مود توجه قرار گیرد. ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حبیب‌الله خجسته پور ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سمنان به بیانیه گام دوم و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در آن اشاره کرد و اظهار داشت: این بیانیه چراغی روشن در ادامه مسیر رسیدن به قله‌های موفقیت، پیشرفت و افتخار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استفاده از نسل جوان در اداره کشور از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در این بیانیه است؛ بر این اساس می‌بایست بروز رسانی مدیریت موردتوجه جدی مدیران قرار گیرد.

اجرای گام دوم اقتصاد مقاومتی با برطرف کردن ویرانی‌های ناشی از سیل نماینده ولی‌فقیه در کردستان: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب تضمین‌کننده تداوم راه انقلاب است بوشهر| دستگاه‌های مختلف گام دوم انقلاب را به شکل علمی و جهادی عملیاتی کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه استفاده از ظرفیت‌های متعدد جوانان می‌تواند راهکاری سازنده در مسیر موفقیت همه‌جانبه نظام باشد، گفت: بهره‌گیری از مدیریت جوانان بود که کشور در دو دهه پس از پیروزی انقلاب در آن شرایط حساس ضمن حفظ اقتدار، عزت و استحکام خود توانست پیروز میدان باشد.

خجسته پور با اشاره به سختی‌های موجود و خاص در مدیریت شهرستانی که مرکز استان است افزود: با توجه به وجود ادارات کل و مجموعه استانداری در مرکز استان مردم به این ادارات به‌صورت مستقیم مراجعه می‌کنند که برای مدیریت شهرستان مطلوب نیست.

وی تأکید کرد: باید راهکاری مناسب برای استقلال شهرستان سمنان که مرکز استان نیز هست اندیشیده شود تا قدرت تصمیم‌گیری و اجرا تقویت شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان اظهار داشت: مدیران هر شهرستان لازم است در کمترین زمان ممکن برنامه‌های یک‌ساله و چندساله خود را به‌صورت کامل، جامع و تدوین‌شده با برنامه‌ای منظم به فرمانداری ارسال کنند.

خجسته پور، پاسخگویی به‌موقع به مطالبات برحق مردم را ازجمله اقدامات مؤثر برافزایش سرمایه اجتماعی و جلب اعتماد عمومی عنوان کرد و گفت: تجمع مردم در برابر فرمانداری و استانداری نشانه ضعف مدیریتی است که باید برطرف شود.

وی شاخص نشاط اجتماعی استان سمنان را در سال 97 نامطلوب ارزیابی کرد و افزود: باید در این حوزه اقدامات و راهکارهای دقیق ازجمله تقویت مبلمان شهری، افزایش جاذبه‌های بصری شهری عملی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بیان داشت: محلات شهرهای استان باید به‌دور از رزومه سازی موردتوجه قرار گیرند و خواسته مردم هر محله با استفاده از ابزار مدرن به مدیران شهرستانی انتقال و ارجاع داده شود.

انتهای پیام/ ع

R41366/P1494/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۲۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارندگی در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ بر اساس تصاویر ماهواره‌ای و نقشه‌های پیش یابی، برای ارتفاعات و نواحی سردسیر بارش برف و کولاک هم پیش بینی شده است. وزش باد شدید و کاهش ۳ تا ۶ درجه‌ای دمای هوا از روز سه شنبه تا پنجشنبه خواهیم داشت.
تا روز پنجشنبه در استان سمنان هشدار نارنجی بارندگی و وزش باد اعلام شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش در بین عمو‌های فیتیله‌ای‌ روشن شد!
  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان
  • وجود تضاد جدی بین دولت‌سازی در توسعه غربی و مدل اسلامی
  • ریل پیشرفت استان سمنان از مسیر تدوین پیوست فرهنگی می‌گذرد
  • سیستان و بلوچستان استانی ثروتمند و در حال پیشرفت است
  • پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود
  • تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم
  • ادامه بارندگی در استان سمنان