Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-28@22:44:52 GMT

آمریکا محور تروریست و تروریست پروری در جهان است

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۳۰۱۰

به گزارش خبرنگار بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی ناهیدی، در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان خلیل‌آباد اظهار دشت: واژه تروریسم بعد از حادثه برج‌های دوقلو ۱۱ سپتامبر در آمریکا بروز و ظهور داد.

وی همچنین با بیان اینکه آمریکا همواره برای معرفی جهان اسلام به‌عنوان تروریسم و تروریسم پروری تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: بوش در کنگره‌ای اعلام می‌کند که هر مسلمانی تروریسم نیست بلکه هر تروریستی مسلمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خطیب جمعه خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها بودند که گروه‌های فراوانی از تروریسم را به وجود آوردند، تصریح کرد: سعی داشتند مسائل تروریستی را در کشور‌های غرب آسیا پرورش و رشد دهند تا مسلمانان به جان یکدیگر بیفتند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا محور تروریست و تروریست پروری در جهان است، اذعان کرد: تروریسم و تروریسم پروری توسط خود آمریکا صورت گرفته است و برخی از سران آمریکا اعلام می‌کنند که القاعده، داعش و برخی دیگر از گروه‌های تروریستی توسط خود آن‌ها به وجود آمده‌اند.

ناهیدی با بیان اینکه کشور‌های غربی در رأس آن آمریکا اقدام به تحریم برخی از کشور‌ها به بهانه تروریسم کردند، عنوان کرد: با توجه به سابقه بلند بالایی که آمریکا تروریست پروری دارد اقدام به‌قرار دادن نام سپاه در لیست تروریست‌ها می‌کند، سپاهی که تمام تلاش خود را برای از بین بردن تروریست‌ها در منطقه به کار گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به یکی دیگر از هشدار‌های قرآنی کریم که با کلمه ویل می‌باشد، تشریح کرد: ویل به معنای زشتی کار است و مسلمانان باید مراقب صحبت و اعمال خود باشند و نباید با دروغ گفتن و برچسب زدن به یکدیگر، مردم را از نظام نا امید کنند یا آبروی شخصی را ببرند.

امام‌جمعه خلیل‌آباد در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان در حال برنامه‌ریزی برای چندین برابر کردن مشکلات نظام هستند و نباید ما رفتار و اعمال خود را آب به آسیاب دشمن بریزیم و همه باید اسلام و نظام را تقویت کنیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۳۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش

سعید عباسی در بازدید از غرفه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ارائه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ازمهمترین اهداف نمایشگاه اکسپو ایران است، اظهار داشت: تعریف زنجیره ارزش با هدف شناخت ظرفیت‌های ملی و معرفی قابلیت‌های استانی براساس مطالعه اسناد بالادستی از مهمترین راهبرد‌های تعریف شده برای زنجیره ارزش به شمار می‌رود.

وی افزود: براساس قابلیت‌های چهارمحال و بختیاری بادام و آبزیان از زنجیره‌های ارزش اولویت‌داری است که به وزارت کشور و دبیرخانه مرکزی معرفی و پس از بحث و بررسی در شورای ملی مهر تاییدی به پیشنهاد استان گذاشته شده است.

عباسی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در خصوص زنجیره ارزش راهبردی در یک سال و نیم گذشته، اضافه کرد: امروز اتفاق‌های خوبی در خصوص معرفی محصولات مختلف استان‌ها در قالب زنجیره ارزش رخ داده و اسناد توسعه این بخش‌ها با هدف گذاری‌های سالانه تا حدودی آماده، اما نهایی نشد.

بیشتر بخوانید

نمایش توانمندی‌های صادراتی بام ایران در تهران

وی تاکید کرد: استانداری‌ها و وزارتخانه‌های تخصصی در قالب یک برنامه مشخص و راهبردی بحث زنجیره ارزش را دنبال می‌کنند.

عباسی با تاکید بر اهمیت صنایع تبدیلی در زنجیره ارزش محصولات گفت: در چهارمحال و بختیاری زمینی برای صنایع تبدیلی و فرآوری محصول بادام تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به ارقام مختلف بادام و همچنین مرکز تحقیقات قوی در چهارمحال و بختیاری، گفت: با توجه به تأمین زمین انتظار می‌رود در آینده نزدیک این طرح‌ها که موجب ایجاد اشتغال، توسعه منطقه و ایجاد ارزش افزوده می‌شود به نتیجه برسد.

عباسی آبزی‌پروری را از جمله ۱۰ محصول مشخص شده برای تشکیل زنجیره ارزش عنوان کرد و افزود: با وجود مطالعات انجام شده هنوز استانی در کشور به عنوان محور در بخش آبزی‌پروری انتخاب نشده است.

وی با بیان اینکه برای هرکدام از زنجیره‌های ارزش یک سند توسعه تعریف شده است، ادامه داد: چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌های نقش آفرین در حوزه آبزی پروری به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش
  • اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • کارگر خالق و محور در امر تولید است