Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، بهروز بزرگی با بیان اینکه برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران منجر به کاهش مراجعات حضوری و افزایش قابل توجه استفاده ایثارگران از سامانه خدمات الکترونیکی و ارتباطات تلفنی شده است، افزود: در راستای تکریم، تسهیل و تسریع در امر پاسخگویی به درخواست‌ها و خدمت‌رسانی به جامعه معزز ایثارگری در سال ۹۷ اقدامات و برنامه‌های متعددی انجام پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به بهبود ارائه خدمات در میز خدمت الکترونیکی، به‌روزرسانی بخش سؤالات متداول و بخش قوانین و مقررات سایت ایثار، تشکیل کارگروه استقرار میز خدمت و کمیته بررسی خدمات به‌منظور شناسایی خدمات با قابلیت ارائه الکترونیکی، بهبود فضای فیزیکی میز خدمت در ستاد و استان‌ها، اطلاع‌رسانی و تهیه بروشور به‌منظور آگاهی بخشی از خدمات غیر حضوری، آموزش پرسنل ستادی و استانی به منظور ارتقاء کیفیت پاسخگویی و خدمت‌رسانی و پایش منظم عملکرد استان‌ها اشاره کرد.

بزرگی کاهش مراجعه و افزایش پاسخگویی غیرحضوری در راستای استقرار دولت الکترونیک را از اهداف مهم این اداره برشمرد و افزود: اقدامات صورت گرفته منجر به کاهش ۱۸ درصدی مراجعات حضوری و افزایش ۶۲ درصدی بهره‌گیری ایثارگران از سامانه خدمات الکترونیکی و ۲۸ درصدی ارتباطات تلفنی در سال ۹۷ شد و امیدواریم در سال ۹۸ شاهد افزایش بیشتر خدمت‌رسانی غیرحضوری و کاهش مراجعات ایثارگران معزز باشیم.

مدیرکل ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با ابراز تأسف از حادثه سیل اخیر و خسارت‌های وارده به برخی ایثارگران در این حادثه گفت: ایثارگران عزیزی که در سیل اخیر دچار خسارات شده‌اند می‌توانند با مراجعه حضوری به مراکز هاتف شهرستان یا استان و یا تماس با شماره ۱۶۱۶ درخواست خود را برای بررسی خسارت ارائه کنند.

بزرگی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از مدیران کل و همکاران استانی که نهایت تلاش و همکاری را به منظور استقرار میز خدمت و پاسخگویی به درخواست‌های ایثارگران معزز داشته‌اند، اظهار داشت: با توجه به پایش و ارزیابی عملکرد هاتف استان‌ها که هر ماه بر اساس شاخص‌های مهم اخذ شده از سامانه سجایا و بررسی‌های مرکز هاتف انجام می‌پذیرد، استان‌های گیلان، همدان، ایلام، البرز و تهران بزرگ در سال ۹۷ دارای بهترین عملکرد و حائز رتبه‌های برتر در شاخص‌های مربوطه بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خدمات الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۴۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز

ایسنا/قم مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با بیان اینکه روزانه حدود ۱۰۰ هزار نفر توسط ناوگان اتوبوس‌رانی جابجا می‌شوند، گفت: ناوگان حمل‌ونقل عمومی نجات‌دهنده بسیاری از مسائل ازجمله مصرف سوخت، ترافیک، آلودگی هوا و ... است.

علی نیک با اشاره به اینکه آموزش رانندگان اتوبوس‌رانی به‌صورت اجباری دنبال می‌شود، اظهار کرد: روزانه حدود ۱۰۰ هزار نفر توسط ناوگان اتوبوس‌رانی جابجا می‌شوند.

وی با بیان اینکه تلاش داریم متوسط تعداد جابجایی مسافر را افزایش دهیم، ابراز کرد: هدف ما این است که حداکثر پیاده‌روی یک شهروند برای رسیدن به ایستگاه ۴۰۰ متر باشد و تلاش داریم هرچه سریع‌تر این هدف را محقق کنیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با اشاره به اینکه احداث ایستگاه‌های سبز توسط شهرداری‌های مناطق در حال انجام است، مطرح کرد: تمام تلاش‌ها بر این است که مردم استقبال بیشتری از حمل‌ونقل عمومی داشته باشند.

نیک خاطرنشان کرد: دو خط رایگان گردشی اطراف حرم با ۶ دستگاه اتوبوس داریم که ماهانه حدود ۵۰۰ میلیون تومان هزینه‌ دارند و خودروهای برقی نیز در سه مسیر اطراف حرم به‌صورت رایگان ارائه خدمت می‌کنند.

وی با بیان اینکه سیستم مدیریت شهری به دنبال خدمت به مردم است، مطرح کرد: سال گذشته سازمان اتوبوس‌رانی ۱۸۵ میلیارد تومان بودجه داشت که بیش از ۹۰ درصد اعتبارات در بخش درآمدها و هزینه‌ها محقق شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با اشاره به اینکه برای سال جاری نیز ۲۷۵ میلیارد تومان در نظر گرفته‌شده است، عنوان کرد: به همکاران سیستم اتوبوس‌رانی قم نمره قبولی می‌دهیم چراکه هر شب پس از پایان سرویس اتوبوس‌رانی نظافت و تأمین سوخت اتوبوس انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش داریم با تکنولوژی پیش برویم تا خدمات مناسبی به مردم ارائه کنیم، خاطرنشان کرد: دوربین‌های نظارتی در ایستگاه‌ها و اتوبوس‌ها نصب‌شده تا بهترین خدمات ارائه شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، نیک در پایان یادآور شد: در سال گذشته سامانه پیامکی نیز راه‌اندازی کردیم که مردم به راننده، خودرو و نظافت  نمره دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • پاسخگویی به پرسش ‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • افزایش ۳ برابری برگزاری مجامع الکترونیک با سامانه «دیما»
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه
  • وزیر کار: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد