Web Analytics Made Easy - Statcounter

شجاع خلیل‌زاده، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای کسب عنوان قهرمانی هنوز پنج فینال دیگر پیش رو داریم که امیدواریم در همه این بازی‌ها موفق به کسب پیروزی شویم. ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شجاع خلیل‌زاده بعد از پیروزی 3 بر 2 تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سایپا، اظهار داشت: ابتدا باید به هواداران‌مان تبریک بگویم که خوشحال از ورزشگاه خارج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی خوشحال بودیم که آنها در روزی که تعطیل نبود این تعداد به ورزشگاه آمدند و تشویق‌مان کردند. ما به حمایت آنها احتیاج داریم، چرا که واقعاً خسته شده‌ایم. ما همیشه در رفت و آمد با اتوبوس و هواپیما هستیم و این مسئله ما را خسته کرده است

وی درباره اظهارات جعفر کاشانی که گفته بود موفقیت‌های پرسپولیس فقط برای برانکو نیست، تصریح کرد: در حیطه من نیست که این سوال را جواب بدهم، اما تا جایی که می‌دانم آقای کاشانی مصاحبه‌اش را تکذیب کرده است.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه این تیم اختلاف امتیازی‌اش را برای کسب عنوان قهرمانی با سایر مدعیان بیشتر کرده است، گفت: همه‌ی مسابقات آینده برای‌مان مهم خواهد بود، حتی اگر با سپیدرود هم بازی کنیم برای ما مهم است. هرچند که سپیدرود موفق شده تراکتورسازی را شکست دهد و به نظرم جایگاهش انتهای جدول نیست. امروز هم دیدیم که سایپا خیلی خوب کار کرد. ما همه‌ی تلاش‌مان را در بازی‌های باقیمانده به کار می‌بندیم و هنوز پنج فینال دیگر برای قهرمانی داریم که امیدوارم در همه‌ی این بازی‌ها پیروز شویم.

جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته بیست‌وپنجم؛ فرار پرسپولیس و صعود 3 پله‌ای شاگردان منصوریان

 

انتهای پیام/

R7869/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۴۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد

 علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

او با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • فنونی‌زاده:رفیعی تا ۲ بازی گل نخورد رفت خالکوبی کرد! /نام سپاهان پرسپولیس را هوشیار می‌کند
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام