Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@02:38:10 GMT

قتل برادر با سلاح گرم در بناب

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۵۸۲۹

قتل برادر با سلاح گرم در بناب

خبرگزاری فارس: سهراب شفقی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته در پی کسب خبری مبنی بر درگیری منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان بناب بلافاصله تیمی از مأموران پلیس آگاهی و انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور به موقع مأموران در محل مشخص شد فردی با هویت معلوم و حدود 34 ساله بر اثر ضربات سلاح گرم کشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افسر انتظامی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات و بررسی‌های بعمل آمده در محل مشخص شد که نزاع بین دو برادر بوده که به علت داشتن اختلاف بر سر ارثیه پدری با همدیگر درگیر شده و در اثر این درگیری یکی از آنان به قتل رسیده است.

شفقی با بیان اینکه قاتل در عرض کمتر از 3 ساعت شناسایی و دستگیر شد؛ گفت: در این خصوص پرونده تشکیل یافته جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارسال شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: قتل برادر ارثیه پدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۵۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ عبدالکریم ساسانی گفت: مأموران انتظامی داراب هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در جاده ها به ۳ دستگاه وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر آن ها را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در بازرسی از این خودرو‌ها ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی داراب با بیان این که در این رابطه ۳ نفر دستگیر شدند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • قتل خشن دو برادر تهرانی با وینچستر در نمایشگاه خودرو
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • برادرکُشی به دلیل اختلافات مالی در مشهد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان
  • درگیری ۲ همکلاسی در شوش منجر به قتل شد
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه
  • درگیری در یک ورزشگاه در فیروزآباد
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب