Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تبريز - ايرنا - معاون سياسي و امنيتي استاندار آذربايجان شرقي با قدرداني از خدمات و تلاش‌هاي مديرکل سابق سياسي، انتخابات و تقسيمات کشوري اين نهاد، گفت: تغييرات مديريتي در راستاي استفاده از توانمندي‌هاي مديران تلاشگر و انجام بهينه ماموريت‌هاي سازماني انجام مي‌شود.

به گزارش يکشنبه ايرنا، عليار راستگو در مراسم معارفه مديرکل جديد دفتر سياسي، انتخابات و تقسيمات کشوري استانداري آذربايجان شرقي، گفت: اين دفتر به دليل گستره وسيع حوزه کاري در عرصه‌هاي سياسي، انتخابات و تقسيمات کشوري، مسئوليت سنگيني بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به تلاش‌ها و خدمات استادرحيمي، مديرکل پيشين اين دفتر و تبريک انتصاب وي به سمت سرپرست دبيرخانه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان، گفت: با شناختي که ايشان از حوزه آسيب‌هاي اجتماعي دارد مطمئنا در مسئوليت جديد هم منشأ اثر خواهد بود.
راستگو همچنين از زحمات بهروز مهدوي، دبير سابق شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان که اخيرا به سمت فرماندار تبريز منصوب شده است، قدرداني کرد.
مديرکل پيشين دفتر سياسي، انتخابات و تقسيمات کشوري استانداري آذربايجان شرقي هم در اين مراسم انتخاب مديران زيرمجموعه وزارت کشور از بين بدنه کارشناسي استانداري و فرمانداري‌ها را مهم‌ترين رويکرد اين دفتر در دولت تدبير و اميد عنوان کرد و گفت: هم‌اکنون از 21 فرماندار استان، 20 فرماندار و از 44 بخشدار استان، 41 بخشدار از بدنه وزارت کشور انتخاب شده‌اند که اين رويکرد گامي در جهت نهادسازي و پرورش مديران توانمند در اين مجموعه است.
رضا استادرحيمي، افزايش مشارکت مردم و تامين سلامت انتخابات را از ديگر اهداف اين دفتر برشمرد و گفت: در سال‌هاي 94 و 96 با حمايت استاندار محترم، انتخاباتي سالم و با مشارکت گسترده مردم در استان برگزار شد.
بهروز مهدوي، فرماندار تبريز و دبير سابق شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان هم در اين مراسم گفت: اين شورا با بهره‌مندي از کارشناسان صاحب‌نظر و همگرايي و هماهنگي با دستگاه‌هاي مسئول در حوزه فرهنگي و اجتماعي، بستر مناسبي براي حل آسيب‌هاي اجتماعي فراهم کرده است.
مرتضي محمدزاده، مديرکل جديد دفتر سياسي، انتخابات و تقسيمات کشوري استانداري آذربايجان شرقي نيز با قدرداني از حسن اعتماد استاندار، ابراز اميدواري کرد با همکاري کارشناسان اين دفتر، گام‌هاي موثري در راستاي تحقق اهداف و وظايف دولت تدبير و اميد برداشته شود.
در اين آئين مرتضي محمدزاده به عنوان مديرکل دفتر سياسي، انتخابات و تقسيمات کشوري استانداري و رضا استادرحيمي به عنوان سرپرست دبيرخانه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر آذربايجان شرقي معرفي شدند.
همچنين با اهداي لوح سپاس از سوي استاندار آذربايجان شرقي، از زحمات رضا استادرحيمي و بهروز مهدوي قدرداني شد.
518
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۷۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دراین اردو   کشتی گیران نونهال از سراسر استان زیر نظر مربیان مجرب با انجام  تمرینات و مسابقات تمرینی و انتخابی خود را برای شرکت در مسابقات کشوری آماده می کنند.

مسابقات کشوری  دوازدهم اردیبهشت در تهران برگزار خواهد شد .

این اردو به میزبانی هیئت کشتی پیرانشهر ودر سالن کشتی  این شهربرگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تقسیم استان تهران به دو استان شرقی و غربی در حال پیگیری است
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • ضرورت حفظ یکپارچگی شهر ری در تقسیمات کشوری
  • اعتراض نمایندگان تهران به وحیدی درباره تغییرات ری
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • (ویدیو) عصبانیت تروریست‌های پاکستان از سفر رئیسی از زبان معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری
  • توماج صالحی اعدام می‌شود؟